برسی گیمبال موبایل ژیون تک Zhiyun-Tech CRANE-M2 3-Axis Handheld Gimbal Stabilizer

توضیحات

بررسی تثبیت کننده گیمبال موبایل 3 محوری Zhiyun-Tech CRANE-M2

برسی گیمبال موبایل ژیون تک Zhiyun-Tech CRANE-M2 3-Axis Handheld Gimbal Stabilizer

گیمبال 3 محوره کوچکتر و سبک تر CRANE-M2 از Zhiyun-Tech برای دوربین های کامپکت گوشی های هوشمند و دوربین های اکشن با وزن حداکثر 1.58 پوند طراحی شده است. این طراحی به شما امکان می دهد دوربین خود را آزادانه تر و طولانی تر مانور دهید. بسته بندی و حمل آن نیز آسان تر است چه در نزدیکی شما باشد و چه زمانی که در سفر هستید. علاوه بر این CRANE-M2 ویژگی های استانداردی را ارائه می کند که گیمبال ها را به یک مکمل انقلابی در دنیای پشتیبانی از دوربین تبدیل می کند.

CRANE-M2 پان 360 درجه شیب 310 درجه و چرخش رول 324 درجه را در شش حالت عملیاتی از جمله حالت های POV و Vortex ارائه می دهد. تقریباً هفت ساعت با باتری داخلی کار می کند که می توان آن را با استفاده از کابل micro USB موجود مجدداً شارژ کرد. از طریق Wi-Fi داخلی گیمبال را می توان با یک دوربین دارای Wi-Fi همگام سازی کرد که از کنترل از راه دور زوم شاتر و شروع/توقف ویدیو پشتیبانی می کند. این عملکردها را می توان از طریق دکمه زوم و سایر کنترل های گیمبال پیاده سازی کرد. علاوه بر این از طریق بلوتوث داخلی دوربین با دانلود رایگان برنامه تلفن همراه ZY Play برای iOS و Android برای عملکرد بیشتر همگام سازی می شود. این برنامه کنترل از راه دور بسیاری از عملکردهای گیمبال را ارائه می دهد و همچنین دارای ویژگی های فیلم سازی مانند ضبط تایم لپس پانوراما و ضبط حرکت آهسته است.

یک صفحه نمایش OLED روی گیمبال حالت عملکرد انتخاب شده سطح باتری وضعیت بلوتوث/Wi-Fi و سایر عملکردها را تأیید می کند. CRANE-M2 دارای یک سیستم نصب سریع دوربین است که به شما امکان می دهد دوربین خود را با فشار یک دکمه قفل وصل یا جدا کنید. علامت های مقیاس و قفل های حافظه به شما کمک می کنند تا دوربین را متعادل کنید و موقعیت تعادل را برای دوربین در حال استفاده قفل کنید. یک بند دستی و یک سه پایه کوتاه نیز به همراه گیمبال عرضه می شود. سه پایه کوچک در قسمت پایینی قرار می گیرد تا به عنوان سه پایه یا پایه عمل کند اما همچنین می تواند به عنوان یک افزونه برای کنترل بیشتر روی گیمبال و دوربین استفاده شود زیرا می توانید گیمبال را بهتر در دست بگیرید.

حالت PF

وقتی گیمبال را به چپ و راست می چرخانید دوربین حرکت می کند. این ویژگی برای فیلمبرداری هایپرلپس و فیلم های مسافرتی مفید است.

حالت F

دوربین حرکات دسته گیمبال را دنبال خواهد کرد.

L D

جهت دوربین قفل است تا تحت هیچ شرایطی عکسی را از دست ندهید.

وضعیت POV

Crane-M2 یک حالت POV با برد کامل را ارائه می دهد که امکان حرکت همزمان 360 درجه را در هر سه محور فراهم می کند.

به جای تراز کردن در حین حرکت دوربین بدون توجه به اینکه گیمبال را به چه سمتی حرکت می دهید در موقعیت قفل می ماند و امکان عکس های POV واقعی را فراهم می کند.

حالت گردابی

حالت Vortex به شما امکان می دهد عکس های سینمایی 360 درجه در تمام ابعاد بگیرید.

حالت رفتن

برای عکس های اکشن دراماتیک سوژه های متحرک و متحرک را سریع انجام می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال موبایل ژیون تک Zhiyun-Tech CRANE-M2 3-Axis Handheld Gimbal Stabilizer" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال موبایل ژیون تک Zhiyun-Tech CRANE-M2 3-Axis Handheld Gimbal Stabilizer"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه