برسی گیمبال دوربین DJI RSC 2 Stabilizer Pro Standard

توضیحات

بررسی گیمبال DJI RSC 2 Stabilizer Pro Combo

برسی گیمبال دوربین DJI RSC 2 Stabilizer Pro Standard

DJI RSC 2 Gimbal Stabilizer Pro Combo شامل لوازم جانبی اضافی با حلقه RSC 2 است که امکان گردش کار جامع تری را فراهم می کند. یکی دیگر از ویژگی های کلیدی DJI Ronin RavenEye Transmission Image System است که امکان انتقال ویدیوی 330 اینچی 1080p از گیمبال را با تاخیر 50 میلی ثانیه برای همکاری در محل فراهم می کند. سایر لوازم جانبی شامل موتور فوکوس نگهدارنده تلفن دو چرخ دنده فوکوس و سه کابل HDMI برای استفاده با RavenEye است. کیف حمل و مینی سه پایه فلزی نیز موجود است.

DJI RSC 2 برای دوربین های بدون آینه و DSLR طراحی شده است و تا 6.6 پوند بار دوربین و لوازم جانبی را پشتیبانی می کند. موتورهای RSC 2 50 درصد قدرتمندتر از موتورهای Ronin-SC سلف این گیمبال بازطراحی شده هستند. یکی از ویژگی های کلیدی RSC 2 طراحی جمع شونده آن است که امکان جابجایی آن را به سمت پایین فراهم می کند.

سر گیمبال از دسته گیمبال به سمت پایین جمع می شود و سپس می توانید گیمبال را به اطراف بچرخانید و بدون نیاز به اتصال یا جدا کردن چیزی از آن برای عکس های با زاویه کم استفاده کنید. دسته گیمبال داخلی باقی می ماند و دارای باتری های داخلی است که تا 14 ساعت دوام می آورد. باتری ها را می توان از طریق دسته شارژ کرد در حالی که گیمبال در حال کار است (به جز در دمای بسیار گرم/سرد). این دستگاه از پروتکل های شارژ سریع PD و QC 2.0 پشتیبانی می کند و با استفاده از شارژر سریع 18 واتی که شامل آن نمی شود می توان آن را در مدت دو ساعت شارژ کرد. طراحی گیمبال تاشو همچنین امکان حمل و نقل و ذخیره سازی آسان تر را فراهم می کند.

RSC 2 همچنین دارای یک صفحه نمایش OLED سیاه و سفید 1 اینچی و یک صفحه افقی در جلو برای تنظیم فوکوس با همان دستی است که گیمبال را می گیرید. در هر طرف دسته گیمبال یک پایه ناتو با رزوه های M4 برای اتصال لوازم جانبی خاص مانند دسته اضافی کیسه قرار دارد.

RSC 2 از الگوریتم تثبیت DJI Titan استفاده می کند نسخه بهبود یافته ای از سلف خود که تثبیت و صافی بهتری را ارائه می دهد. همچنین یک ویژگی داخلی به نام SuperSmooth وجود دارد که الگوریتم را در هنگام کار با لنزهای زوم تا 100 میلی متر تکمیل می کند. SuperSmooth حرکات میکرو را جبران می کند و گشتاور را برای دستیابی به حرکت صاف با لنزهای بلند افزایش می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال دوربین DJI RSC 2 Stabilizer Pro Standard" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال دوربین DJI RSC 2 Stabilizer Pro Standard"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه