برسی گیمبال دوربین ژیون تک Zhiyun-Tech CRANE 3S Handheld Stabilizer

توضیحات

بررسی تثبیت کننده دستی کرین 3S Zhiyun-Tech

برسی گیمبال دوربین ژیون تک Zhiyun-Tech CRANE 3S Handheld Stabilizer

گیمبال دستی CRANE 3S از Zhiyun-Tech یک طراحی مجدد قدرتمند از گیمبال های قبلی Zhiyun با اضافه شدن گزینه های دستگیره قابل جدا شدن موتورهای قدرتمندتر با بار بزرگ 14.3 پوندی سیستم قفل محور به روز شده ورودی برق خارجی و ViaTouch 2.0 است. . سیستم کنترل از راه دور با محور شیب 55 درجه به شما امکان می دهد دوربین خود را بدون مسدود کردن دید در موقعیت مکانی قرار دهید و همچنین ماژولار است بنابراین می توانید یک بازوی اضافی برای قرار دادن دوربین های بزرگتر اضافه کنید.

CRANE 3S دارای یک دسته ارگونومیک و زاویه دار است که عملکرد دو دست را برای پایداری مطلوب فراهم می کند. دستگیره به شما این امکان را می دهد که به طور یکپارچه به حالت زیر شلنگی یک یا دو دست بروید و برای عکس های خلاقانه مانند عکس های چرخشی 330 درجه به سوژه خود نزدیک تر شوید. همچنین دارای چندین ویژگی پیشرفته مانند کنترل از راه دور ضبط / توقف / شاتر دوربین با استفاده از کابل های ارائه شده سیستم زوم و فوکوس بهبود یافته از CRANE 3 LAB قبلی خود و سازگاری با یک سیستم انتقال تصویر جداگانه Transmount برای انتقال ویدیوی بی سیم است. این یک سیم است. . همچنین می تواند طیف وسیعی از اندازه های دوربین را با استفاده از یک ماژول افزونه جداگانه در دسترس برای گسترش بازوی افقی در خود جای دهد.

3S دارای دو گزینه دسته متحرک و زاویه دار است. این شامل SmartSling است که یک دسته ارگونومیک با جوی استیک و دکمه های کنترلی یکپارچه ارائه می کند و EasySling اختیاری یک دسته ساده و راحت بدون کنترل را ارائه می دهد. تمام کنترل هایی که نیاز دارید به همراه نمایشگر وضعیت OLED دقیقاً در پشته اصلی قرار دارند. برنامه رایگان Zhiyun برای iOS/Android بسیاری از عملکردهای کنترلی یکسان و همچنین ویژگی های ویژه ای مانند پانوراما فوکوس تایم لپس تایم لپس حرکت تایم لپس با نوردهی طولانی تنظیمات دوربین و موارد دیگر را ارائه می دهد.

با استفاده از سه باتری موجود می توانید 3S را تا 12 ساعت تغذیه کنید. با این حال اگر به زمان بیشتری برای عکاسی نیاز دارید درگاه DC به شما امکان می دهد یک بسته باتری اضافی مانند Transmount PowerPlus را که شامل شش باتری 18650 است وصل کنید و زمان عکاسی را تا 18 ساعت افزایش دهید. CRANE 3S را می توان با استفاده از برنامه به روز شده ViaTouch 2.0 برای iOS یا Android از طریق بلوتوث 5.0 برای کنترل از راه دور حرکت و مدیریت تنظیمات گیمبال کنترل کرد.

9 نخ برای نصب لوازم جانبی در اطراف گیمبال برای اضافه کردن انواع لوازم جانبی Transmount یا شخص ثالث موجود است. یکی دیگر از ویژگی های کلیدی گیمبال یک سیستم قفل محور بازطراحی شده است که از یک قفل ضامن دار جداگانه در هر محور تشکیل شده است که یک قفل محکم در محل بدون لرزش اضافی ایجاد می کند. این ویژگی به شما امکان می دهد تا هنگام خاموش کردن گیمبال تک تک محورها را قفل کنید تا موقعیت های تعادل خود را به خاطر بسپارید بنابراین نیازی به تعادل مجدد در هر بار استفاده از آن ندارید.

طراحی نوآورانه گیمبال

دسته متحرک و زاویه دار امکان کار با دو دست را فراهم می کند. شامل گزینه های SmartSling یا EasySling اختیاری است و با طیف وسیعی از دنده ها و دوربین ها سازگار است.

موتورهای قدرتمند

با موتورهای قدرتمندتر و طراحی گیمبال متفاوت نسبت به CRANE 3 LAB CRANE 3S به ظرفیت بار بالاتری معادل 14.3 پوند دست می یابد.

طراحی جفت توکار

CRANE 3S دارای یک سیستم قفل بازطراحی شده است که هنگام خاموش شدن وضعیت تعادل خود را حفظ می کند و همچنین برای جلوگیری از نوسان اضافی مفصل قفل می شود.

سیستم کنترل ViaTouch 2.0

سیستم کنترل CRANE 3S ViaTouch 2.0 شامل انواع کنترل برای کادربندی عکس ها کنترل برخی حرکات گیمبال و تنظیم تنظیمات دوربین است و حتی از SyncMotion یک سیستم کنترل حرکتی که از حرکات فیزیکی دستگاه کنترل از راه دور شما استفاده می کند پشتیبانی می کند.

گزینه های سازگاری

CRANE 3S با محصولات Transmount اضافی مانند سیستم انتقال تصویر و سایر لوازم جانبی که می توانند به رشته های جانبی متعدد متصل شوند سازگار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال دوربین ژیون تک Zhiyun-Tech CRANE 3S Handheld Stabilizer" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال دوربین ژیون تک Zhiyun-Tech CRANE 3S Handheld Stabilizer"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه