برسی گیمبال اسمو موبایل DJI Osmo Mobile 6 Gimbal

توضیحات

DJI Osmo Mobile 6 Gimbal

برسی گیمبال اسمو موبایل DJI Osmo Mobile 6 Gimbal

گیمبال موبایل با بهبود گیمبال قبلی OM 5 DJI Osmo Mobile 6 دارای قاب جمع و جورتری است که تعادل و تا شدن آسان تر است و اکنون دارای یک قطب 8.5 اینچی اضافی برای کمک به طراحی است. عکس های خلاقانه همچنین دارای یک دستگیره تلفن مغناطیسی بهبود یافته است که به گیمبال اجازه می دهد تا تلفن شما را به طور خودکار تشخیص دهد و دسته را تراز کند.

Osmo Mobile 6 با استفاده از ActiveTrack 5.0 به روز شده ثبات را برای مسافت های طولانی تر بهبود بخشیده است که می تواند به طور خودکار اشکال بدن را برای ردیابی سوژه های انسان بدون نیاز به انتخاب دستی ردیابی کند. برنامه DJI Mimo از طریق بلوتوث 5 وصل می شود تا حالت ها و عملکردهای مختلف عکسبرداری از جمله ورزش پرتره پناهگاه منظره تایم لپس Hyperlapse پانوراما حرکت آهسته چرخش به سبک Inception (SpinShot) را ارائه دهد. حالت ورزشی برای عکسبرداری سریع. علاوه بر استفاده از کنترل های جوی استیک روی دسته می توانید از حرکات دست برای کنترل گیمبال برای ردیابی حرکت خود گرفتن سلفی یا شروع/توقف دوربین گوشی هوشمند خود استفاده کنید بنابراین نیازی به فشار دادن یا نگه داشتن دکمه ضبط نیست. روی هر کنترلی ضربه بزنید.

شما می توانید هر گوشی هوشمندی تا عرض 3.3 اینچ را روی داک نصب کنید و نگهدارنده تلفن مغناطیسی امکان نصب و جداسازی سریع و آسان را فراهم می کند. سنسور هوشمند یکپارچه حتی به شما می گوید چه زمانی گوشی هوشمند شما نصب شده است. مدت زمان کار باتری داخلی تقریبا 6.4 ساعت و حدود 1.5 ساعت طول می کشد تا با استفاده از کابل USB Type-C شارژ شود. قسمت پایین دسته گیمبال دارای نخی برای نصب گیمبال به سه پایه یا سایر لوازم جانبی است. یک کیسه ذخیره سازی نیز موجود است. گیمبال را ذخیره و حمل کنید.

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید برای ایجاد عکس های حرفه ای و منحصر به فرد و تجربه بهترین نوع فیلمبرداری قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری پهباد ویدئویی گیمبال دوربین گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال اسمو موبایل DJI Osmo Mobile 6 Gimbal" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال اسمو موبایل DJI Osmo Mobile 6 Gimbal"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه