برسی کارت حافظه لکسار Lexar 128GB Professional 2000x UHS-II SDXC Memory Card

شرح

بررسی کارت حافظه Lexar 128GB Professional 2000x UHS-II SDXC


کارت حافظه 128 گیگابایتی Lexar Professional 2000x UHS-II SDXC دارای ظرفیت ذخیره سازی 128 گیگابایتی است و از گذرگاه UHS-II برای پشتیبانی از ویژگی های DSLR پیشرفته مانند شاتر پیوسته و عکاسی با سرعت بالا و همچنین عکسبرداری RAW و JPEG استفاده می کند. این کارت همچنین برای فیلم برداری 4K، 3D و Full HD عالی است و می تواند حداکثر سرعت خواندن تا 300 مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت نوشتن تا 260 مگابایت بر ثانیه را به دست آورد. با توجه به کلاس سرعت V90، حداقل سرعت نوشتن تضمین شده است که کمتر از 90 مگابایت بر ثانیه نباشد.

کارت‌های UHS-II سرعت خود را از طریق یک ردیف پین اضافی دریافت می‌کنند، و اگرچه این کارت برای دوربین‌هایی طراحی شده است که با UHS-II/V90 سازگار هستند، می‌توان از آن در دستگاه‌هایی استفاده کرد که از UHS-II / V90 پشتیبانی می‌کنند. اجازه استفاده از آن را نمی دهند. البته توجه داشته باشید که این کارت به‌طور پیش‌فرض روی کلاس سرعت و کلاس اتوبوس دستگاه شما مانند UHS-II و V60 که حداقل سرعت نوشتن 60 مگابایت بر ثانیه را پشتیبانی می‌کنند، UHS-II و V30 که حداقل سرعت در هر رکورد را پشتیبانی می‌کنند، پیش‌فرض است. پشتیبانی از سرعت، پیش فرض است. 30 مگابایت بر ثانیه یا UHS-I و U3 که حداقل سرعت نوشتن 30 مگابایت بر ثانیه را نیز پشتیبانی می کند. اگر دستگاه شما از U3 پشتیبانی نمی کند، این کارت با استانداردهای U1 و کلاس 10 سازگار است که هر کدام حداقل سرعت نوشتن 10 مگابایت بر ثانیه را تضمین می کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کارت حافظه لکسار Lexar 128GB Professional 2000x UHS-II SDXC Memory Card" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کارت حافظه لکسار Lexar 128GB Professional 2000x UHS-II SDXC Memory Card"، کلیک کنید.