برسی کارت حافظه سونی Sony 64GB SF-M Tough Series UHS-II SDXC Memory Card

توضیحات

بررسی کارت حافظه سونی 64 گیگابایت SF-M Tough Series UHS-II SDXC


کارت حافظه سونی SF-M Tough Series UHS-II SDXC 64GB دارای ظرفیت ذخیره سازی 64 گیگابایت است و از گذرگاه UHS-II برای پشتیبانی از ویژگی های DSLR پیشرفته مانند شاتر پیوسته و عکاسی با سرعت بالا و همچنین خام و JPEG استفاده می کند. این کارت برای فیلمبرداری از جمله فیلم های 4K، Full HD و 3D نیز بسیار مناسب است. حداکثر سرعت خواندن تا 277 مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت نوشتن تا 150 مگابایت بر ثانیه است. به لطف کلاس سرعت V60، حداقل سرعت نوشتن تضمین شده است که کمتر از 60 مگابایت بر ثانیه نخواهد بود.

برای سهولت استفاده از کارت در تقریباً هر محیطی و همچنین ایمن نگه داشتن محتوای شما، سونی سری Tough را با طراحی مستحکم ساخته است که می تواند در برابر سقوط تا عمق 16.4 اینچ / 5 متر، غوطه ور شدن در آب تا عمق 16.4 اینچ مقاومت کند. 5 متر برای مقاومت. تا 72 ساعت و مقاوم در برابر خم شدن و گرد و غبار است و همچنین قادر به تحمل دمای شدید از -13 تا 185 درجه فارنهایت است. سری Tough همچنین تا 18 برابر قوی‌تر از رسانه‌های SD استاندارد است (180N در مقایسه با 10N) و دارای طراحی یکپارچه بدون سوئیچ محافظت از نوشتن است که محافظت بیشتری در برابر آسیب‌های فیزیکی که می‌تواند بر کارت‌های SD تأثیر بگذارد، ارائه می‌کند. مانند جعبه پلاستیکی شکسته، قفل داده شکسته و دنده های اتصال شکسته. اگر اطلاعات کارت به خطر بیفتد،

رسانه UHS-II از طریق یک ردیف پین اضافی شتاب می گیرد، و اگرچه این کارت برای دوربین هایی طراحی شده است که با UHS-II / V60 سازگار هستند، ممکن است در دستگاه هایی که از UHS-II / V60 پشتیبانی می کنند کار نکند. البته توجه داشته باشید که این کارت به‌طور پیش‌فرض روی کلاس سرعت و کلاس اتوبوس دستگاه شما، مانند UHS-II و V30 که حداقل سرعت نوشتن 30 مگابایت بر ثانیه را پشتیبانی می‌کنند، یا UHS-I و U3 که حداقل از این موارد نیز پشتیبانی می‌کنند، استفاده می‌شود. پشتیبانی می کند، پیش فرض است. سرعت نوشتن 30 مگابایت بر ثانیه اگر دستگاه شما از U3 پشتیبانی نمی کند، این کارت با استانداردهای U1 و کلاس 10 سازگار است که هر کدام حداقل سرعت نوشتن 10 مگابایت بر ثانیه را تضمین می کنند. هنگامی که در درایو UHS-I استفاده می شود، این کارت سرعت خواندن تا 95 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 90 مگابایت بر ثانیه را ارائه می دهد.

مشخصات عمومی
کارت SD سخت
هنگام عکاسی در محیط های چالش برانگیز، این کارت به طیف وسیعی از عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای و همچنین علاقه مندان به عکس پاسخ می دهد، زیرا برای عکاسی شدید به اندازه کافی ناهموار هستند. با قابلیت اطمینان صخره‌ای و سرعت‌های فوق‌العاده، تمام عملکردی را که برای انجام کار نیاز دارید، دارید.
استحکام خمشی بیشتر
طراحی ناهموار رزین این کارت ها را 18 برابر بیشتر از کارت های SD استاندارد در برابر خم شدن مقاوم می کند.
IP68 ضد آب و ضد گرد و غبار
این کارت می تواند تا 72 ساعت در عمق 16.4 اینچی آب غوطه ور شود و همچنین ضد گرد و غبار است. این محافظ ایده آل برای تیراندازی تقریباً در هر شرایطی است.
مقاوم در برابر ضربه – در برابر سقوط تا 16.4 اینچ مقاومت می کند
این کارت که از ساختار یک تکه سنگی ساخته شده است، در برابر قطرات تا 16.4 اینچ مقاومت می کند.
طرح قالب یک تکه
این کارت با طراحی یک تکه قالب‌گیری شده و مواد بادوام، برای حرفه‌ای‌ها و علاقه‌مندان عکاسی آرامش خاطر و محافظت از هر کجا که عکاسی می‌کنند، فراهم می‌کند.
Ribless، Write Protect بدون طراحی بدون سوئیچ
در طراحی این کارت، سونی از شر دنده های اتصال شکننده و سوئیچ محافظت از نوشتن موجود در کارت های SD معمولی خلاص شد – قطعاتی که به راحتی می شکنند و می توانند از ضبط جلوگیری کنند.
سرعتی که می توانید روی آن حساب کنید
چه یک عکاس حرفه ای باشید که عکس هایی با وضوح بالا می گیرد، چه یک فیلمبردار مستند با کیفیت 4K یا یک علاقه مند به عکاسی در حال کاوش در مناظر دوردست، این کارت سرعت مورد نیاز برای انجام کار را دارد. زمان پاکسازی بافر سریع پس از عکسبرداری متوالی را فراهم می کند و به طور موثر محتوا را به رایانه منتقل می کند.
سرعت تایپ سریع
با سرعت نوشتن سریع تا 150 مگابایت بر ثانیه، این کارت از عکس‌های با وضوح بالا و همچنین پاک‌سازی سریع‌تر بافر پشتیبانی می‌کند.
پشتیبان گیری و انتقال سریع اطلاعات
زمان بیشتری را برای عکاسی و زمان کمتری را برای انتقال یا تهیه نسخه پشتیبان صرف کنید. با سرعت خواندن سریع تا 277 مگابایت بر ثانیه، می توانید به سرعت فایل های رسانه ای بزرگ را به رایانه خود انتقال دهید.

خرید کارت حافظه سونی یک انتخاب هوشمندانه برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی دستگاه های دیجیتالی مانند دوربین است. این کارت ها با ظرفیت های مختلف و سرعت بالا امکان ذخیره سازی و انتقال سریع اطلاعات را فراهم می کنند.

فروشگاه فروشگاه های اینترنتی به عنوان مرجع برتر در زمینه دوربین و تجهیزات عکاسی، انواع و اقسام کارت های حافظه سونی را با کارکردهای متفاوت عرضه می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کارت حافظه سونی Sony 64GB SF-M Tough Series UHS-II SDXC Memory Card" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کارت حافظه سونی Sony 64GB SF-M Tough Series UHS-II SDXC Memory Card"، کلیک کنید.