برسی کارت حافظه سونی Sony 256GB SF-G TOUGH Series UHS-II SDXC Memory Card

توضیحات

بررسی کارت حافظه سونی 256 گیگابایت SF-G TOUGH Series UHS-II SDXC


کارت حافظه 256 گیگابایتی سری SF-G TOUGH UHS-II SDXC سونی دارای ظرفیت ذخیره سازی 256 گیگابایتی است و از گذرگاه UHS-II برای پشتیبانی از ویژگی های DSLR پیشرفته مانند شاتر مداوم و عکاسی با سرعت بالا و همچنین RAW و JPEG استفاده می کند. این کارت همچنین برای فیلمبرداری از جمله فیلمبرداری 8K، 4K XAVC S، 60p AVCHD، 3D، HFR و ویدیوی Full HD مناسب است و می تواند حداکثر سرعت خواندن تا 300 مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت نوشتن حداکثر را به دست آورد. 299 مگابایت بر ثانیه با توجه به کلاس سرعت V90، حداقل سرعت نوشتن تضمین شده است که کمتر از 90 مگابایت بر ثانیه نباشد.

برای سهولت استفاده از کارت در تقریباً هر محیطی و همچنین ایمن نگه داشتن محتوای شما، سونی سری TOUGH را با طراحی مستحکم ایجاد کرد که می تواند در برابر ریزش تا 16.4 اینچ / 5 متر، غوطه ور شدن در آب تا 16.4 اینچ / 5 مقاومت کند. متر برای مقاومت تا 72 ساعت و مقاوم در برابر خم شدن، گرد و غبار، اشعه ایکس، آهنربا و الکتریسیته ضد الکتریسیته ساکن و مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و دمای شدید از 13- تا 185 درجه فارنهایت. سری TOUGH همچنین تا 18 برابر قوی‌تر از رسانه‌های SD استاندارد (180N در مقایسه با 10N) است و دارای ساختاری یکپارچه است که به محافظت در برابر آسیب‌های فیزیکی که می‌تواند روی کارت‌های SD بدون سوئیچ محافظت از نوشتن تأثیر بگذارد، مانند جعبه پلاستیکی شکسته، داده‌های شکسته، محافظت می‌کند. قفل محافظ و شکستگی دنده های اتصال. اگر اطلاعات کارت به خطر بیفتد،

رسانه‌های UHS-II سرعت خود را از طریق یک ردیف پین اضافی به دست می‌آورند، و اگرچه این کارت برای دوربین‌هایی طراحی شده است که با UHS-II / V90 سازگار هستند، می‌توان از آن در دستگاه‌هایی استفاده کرد که از UHS-II / V90 پشتیبانی نمی‌کنند. البته توجه داشته باشید که این کارت به‌طور پیش‌فرض روی کلاس سرعت و کلاس اتوبوس دستگاه شما مانند UHS-II و V60 که حداقل سرعت نوشتن 60 مگابایت بر ثانیه را پشتیبانی می‌کنند، UHS-II و V30 که حداقل سرعت در هر رکورد را پشتیبانی می‌کنند، پیش‌فرض است. پشتیبانی از سرعت، پیش فرض است. 30 مگابایت بر ثانیه یا UHS-I و U3 که حداقل سرعت نوشتن 30 مگابایت بر ثانیه را نیز پشتیبانی می کند. اگر دستگاه شما از U3 پشتیبانی نمی کند، این کارت با استانداردهای U1 و کلاس 10 سازگار است که هر کدام حداقل سرعت نوشتن 10 مگابایت بر ثانیه را تضمین می کنند.

مشخصات عمومی
کارت هایی با مشخصات سخت
کارت های مشخصات TOUGH سری SF-G برای قابلیت اطمینان طراحی شده اند. بدنه قالبی یک تکه با مواد سختی بالا دارای مقاومت خمشی 18 برابر بیشتر از استاندارد SD است، تا 16 دقیقه ضد ضربه است و دارای بالاترین سطح حفاظت از گرد و غبار و آب (IP68) است.
قطعات شکستنی مهندسی شده
قابلیت اطمینان با طراحی بخش‌های ضعیف کارت‌های SD معمولی – چرخ دنده‌ها و سوئیچ محافظت از نوشتن – بسیار بهبود می‌یابد. این امر خطر مشکلات ثبت داده ها را در صورت خرابی کاهش می دهد.
مقاومت برتر در برابر آب و مقاومت در برابر گرد و غبار
طراحی یک تکه کاملا سوشال لند و موم شده دارای بالاترین مشخصات هم برای مقاومت در برابر آب و هم مقاومت در برابر گرد و غبار است. کارت های سری TOUGH SF-G با درجه IP68 می توانند گرد و غبار ریز، گل، خاک و غوطه ور شدن در آب 16 اینچی را تا 72 ساعت تحمل کنند.
سرعت تایپ فوق العاده سریع
با سرعت ضبط فوق‌العاده تا 299 مگابایت بر ثانیه، که حتی برای قوی‌ترین دوربین‌های دارای رابط UHS-II به اندازه کافی سریع است، عکاسی پشت سر هم و فیلم‌برداری با وضوح بالا را به سطح بعدی ببرید.
V90 برای ضبط ویدیو با کیفیت بالا
پشتیبانی از آخرین کلاس سرعت ویدیویی V90، این کارت را برای ضبط ویدیو با کیفیت بالا ایده آل می کند. V90 از نظر سرعت ویدئو در بالاترین سطح قرار دارد و حداقل سرعت ضبط 90 مگابایت بر ثانیه را تضمین می کند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که هیچ افت فریم یا افت حافظه پنهان وجود نخواهد داشت، حتی هنگام ضبط ویدیو تا 8K.
انتقال سریعتر به کامپیوتر
با سرعت خواندن تا 300 مگابایت بر ثانیه، می‌توانید فایل‌های بزرگ مانند ویدیوی 4K یا مجموعه‌ای از تصاویر با وضوح بالا را در چند ثانیه به رایانه خود منتقل کنید. زمان کمتر انتظار، زمان بیشتر انجام دادن.
ابزار اسکن SD
اگر دوربین شما به طور ناگهانی ضبط تصاویر را متوقف کند، فاجعه خواهد بود. با گذشت زمان، تمام حافظه SD فرسوده می شود و کارت ضبط داده ها را به طور قابل اعتماد متوقف می کند. ابزار اسکن SD سونی به طور منظم و خودکار کارت حافظه SD شما را اسکن می کند و زمانی که زمان تعویض آن با یک کارت جدید فرا می رسد به شما اطلاع می دهد. فاجعه جلوگیری شد. برای ویندوز و مک موجود است.

خرید کارت حافظه سونی یک انتخاب هوشمندانه برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی دستگاه های دیجیتالی مانند دوربین است. این کارت ها با ظرفیت های مختلف و سرعت بالا امکان ذخیره سازی و انتقال سریع اطلاعات را فراهم می کنند.

فروشگاه فروشگاه های اینترنتی به عنوان مرجع برتر در زمینه دوربین و تجهیزات عکاسی، انواع و اقسام کارت های حافظه سونی را با کارکردهای متفاوت عرضه می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کارت حافظه سونی Sony 256GB SF-G TOUGH Series UHS-II SDXC Memory Card" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کارت حافظه سونی Sony 256GB SF-G TOUGH Series UHS-II SDXC Memory Card"، کلیک کنید.