برسی کارت حافظه سونی Sony 256GB S55 Series SRMemory Card

توضیحات

بررسی کارت حافظه سونی 256 گیگابایت سری S55 SR


کارت حافظه 256 گیگابایتی سری S55 سونی یک کارت فوق العاده پرسرعت و با ظرفیت برای محصولات سری SRMASTER برای تولید سه بعدی، ضبط با نرخ فریم بالا و ضبط ویدیوی دیجیتال با کیفیت بالا تا 4K است. سرعت نوشتن این کارت 5.5 گیگابیت بر ثانیه است. علاوه بر این، روش اصلی پشتیبان‌گیری از داده‌های سونی از قابلیت اطمینان داده‌ها و امنیت داده‌ها، مانند حفاظت از رمز عبور کارت/فایل و تأیید اعتبار دستگاه برای اطمینان از ایمن ماندن فایل‌های شما، پشتیبانی می‌کند.

خواندن/نوشتن پایدار با سرعت فوق العاده بالا 5.5 گیگابیت بر ثانیه
رسانه فشرده و قابل جابجایی با ظرفیت بالا
ظرفیت ذخیره سازی 256 گیگابایت
HD تا 4K در زمان واقعی، ضبط چند جریانی؛ YPbPr422، RGB444، 1080 59.94p، 3D، 4K و غیرفشرده
روش اصلی پشتیبان گیری از اطلاعات سونی برای قابلیت اطمینان بالا
امنیت داده بالا مانند حفاظت از رمز عبور کارت/فایل و احراز هویت دستگاه

خرید کارت حافظه سونی یک انتخاب هوشمندانه برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی دستگاه های دیجیتالی مانند دوربین است. این کارت ها با ظرفیت های مختلف و سرعت بالا امکان ذخیره سازی و انتقال سریع اطلاعات را فراهم می کنند.

فروشگاه فروشگاه های اینترنتی به عنوان مرجع برتر در زمینه دوربین و تجهیزات عکاسی، انواع و اقسام کارت های حافظه سونی را با کارکردهای متفاوت عرضه می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کارت حافظه سونی Sony 256GB S55 Series SRMemory Card" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کارت حافظه سونی Sony 256GB S55 Series SRMemory Card"، کلیک کنید.