برسی کارت حافظه سونی Sony 256GB CFexpress Type B TOUGH Memory Card

توضیحات

بررسی کارت حافظه سونی 256 گیگابایت CFexpress Type B TOUGH


کارت حافظه 256 گیگابایتی CFexpress Type B TOUGH سونی قدرت و سرعت را ارائه می دهد. سرعت خواندن تا 1700 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 1480 مگابایت بر ثانیه را فراهم می کند. این عملکرد سریع از ضبط با رزولوشن‌های مختلف ویدیو، میزان بیت و فشرده‌سازی و همچنین ضبط مداوم خام با کیفیت بالا بهره می‌برد. علاوه بر سرعت، این کارت حافظه TOUGH دارای طراحی فیزیکی تقویت شده برای مقاومت در برابر افت 15 اینچی و مقاومت تست شده تا 70 نیوتن است. همچنین در برابر دماهای شدید، اشعه ایکس، الکترواستاتیک و نور UV مقاوم است. با ارائه حفاظت اضافی، نرم افزار بازیابی File Rescue را می توان برای بازیابی فایل های گم شده یا حتی به طور تصادفی حذف شده دانلود کرد و از Media Scan Utility می توان برای اسکن خودکار کارت های CFexpress و تشخیص وضعیت حافظه فلش استفاده کرد.

خرید کارت حافظه سونی یک انتخاب هوشمندانه برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی دستگاه های دیجیتالی مانند دوربین است. این کارت ها با ظرفیت های مختلف و سرعت بالا امکان ذخیره سازی و انتقال سریع اطلاعات را فراهم می کنند.

فروشگاه فروشگاه های اینترنتی به عنوان مرجع برتر در زمینه دوربین و تجهیزات عکاسی، انواع و اقسام کارت های حافظه سونی را با کارکردهای متفاوت عرضه می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کارت حافظه سونی Sony 256GB CFexpress Type B TOUGH Memory Card" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کارت حافظه سونی Sony 256GB CFexpress Type B TOUGH Memory Card"، کلیک کنید.