برسی کارت حافظه سونی Sony 240GB G Series XQD Memory Card

توضیحات

بررسی کارت حافظه سونی 240 گیگابایت سری G XQD


کارت حافظه 240 گیگابایتی سری G XQD سونی که برای عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای طراحی شده است، برای عملکرد بهتر از دوربین های DSLR سطح بالا، از جمله مدل های نیکون و سونی، طراحی شده است و تا 240 گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی ارائه می دهد. این کارت XQD مجهز به رابط PCIe 2.0 دارای سرعت خواندن تا 440 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 400 مگابایت بر ثانیه است که به آن امکان ضبط ویدیوی 4K و حداکثر 200 عکس خام پیوسته را می دهد.

مانند اکثر کارت های سونی، این کارت حافظه ضد ضربه، ضد اشعه ایکس و ضد مغناطیسی است، در حالی که می تواند در برابر دمای -13 درجه فارنهایت تا 149 درجه فارنهایت مقاومت کند و به شما امکان می دهد از نور شدید UV استفاده کنید در محیط هایی مانند برف و بیابان، می تواند آسیب های ناشی از افت 16.4 اینچ و تا 50 نیوتن نیرو را تحمل کند. اگر اطلاعات کارت به خطر بیفتد، از گزینه دانلود رایگان نرم افزار File Rescue نیز برای کمک به بازیابی محتوای حذف شده، از جمله تصاویر خام، فایل های MOV و ویدیوی 4K XAVC-S بهره مند خواهید شد.

مشخصات عمومی
ضبط ویدیوی 4K قابل اعتماد
کنترلر داده منحصر به فرد سونی با ارتباطات دو طرفه برای مدیریت گلوگاه های داده در دوربین های سازگار کار می کند تا از ضبط ویدیوی 4K پایدار اطمینان حاصل کند. این کارت 240 گیگابایتی تقریباً 45 دقیقه ضبط 4K XAVC Intra را با استفاده از 4K PXW-FS7 II سونی ارائه می دهد.
تیراندازی یکی پس از دیگری
کارت های حافظه سری XQD G سونی با سرعت ضبط سریع خود برای عکاسی خام و پیوسته با دوربین های DSLR ایده آل هستند. تا 200 عکس خام را در یک مرحله بگیرید.
تعیین کننده ترین لحظات را ثبت کنید
کارت های حافظه سری XQD G سونی به گونه ای طراحی شده اند که با سرعت عکاسی دوربین شما مطابقت داشته باشد و بافر حافظه را به سرعت پاک کند. حتی با دوربین های گران قیمت DSLR، می توانید لحظات و عکس های متوالی تری را ثبت کنید.
ساختار پوسته پایدار
فن آوری های سونی استحکام بدنه را برای بهبود دوام افزایش می دهد. پین های تماسی فرورفته همچنین به محافظت از آنها در برابر آسیب، گرد و غبار و شوک الکترواستاتیک برای عملکرد مطمئن، حتی در محیط های خشن کمک می کند.
قدرت – قدرت
این کارت که برای استفاده حرفه ای طراحی شده است، عملکرد بهتری نسبت به کارت های استاندارد XQD ارائه می دهد. استحکام اضافی تا 50 نیوتن نیرو آزمایش شده است که به جلوگیری از خطر خم شدن و خم شدن ناشی از حمل و نقل و قرار دادن مکرر در اسلات کارت کمک می کند.
دوام زیر استفاده زیاد
کارت‌های سری G سونی تا 5 برابر دوام بیشتری نسبت به کارت‌های XQD استاندارد دارند، برای مقاومت در برابر افت 16.4 اینچی/5.0 متری آزمایش شده‌اند و به کاربران هنگام جابه‌جایی یا تعویض کارت‌ها، حتی در شرایط شلوغ، شلوغ یا تاریک، اطمینان می‌دهند.
انتقال سریع داده ها
کارت خوان XQD/SD و آداپتورهای USB با کارت های حافظه XQD سری G سازگار هستند.
برای حرفه ای ها طراحی شده است
کارت های حافظه XQD سونی ضد ضربه، ضد مغناطیسی، ضد الکتریسیته ساکن و نشکن هستند. آنها همچنین کار سریع، حتی در دماهای شدید، قرار گرفتن در معرض نور شدید UV و دستگاه های اشعه ایکس فرودگاه را ارائه می دهند. کارت‌های Sony XQD که برای استفاده طولانی‌مدت حرفه‌ای طراحی شده‌اند، برای ذخیره‌سازی قابل اعتماد در طیف وسیعی از محیط‌ها آزمایش می‌شوند.
نرم افزار نجات فایل
گاهی اوقات همه چیز اشتباه می شود و داده هایی مانند عکس ها و فایل ها خراب یا از بین می روند. Sony’s File Rescue ابزاری قدرتمند برای بازیابی اطلاعات آسیب دیده یا از دست رفته است که تقریباً برای همه به اندازه کافی ساده است. Sony File Rescue با استفاده از یک الگوریتم پیشرفته، نرخ بازیابی بالاتری را برای تصاویر خام، فایل‌های MOV و فایل‌های ویدیویی 4K XAVC-S ضبط‌شده در دستگاه‌های سونی و نیکون به دست می‌آورد. Sony’s File Rescue به عنوان دانلود رایگان برای مشتریان کارت حافظه در دسترس است.

خرید کارت حافظه سونی یک انتخاب هوشمندانه برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی دستگاه های دیجیتالی مانند دوربین است. این کارت ها با ظرفیت های مختلف و سرعت بالا امکان ذخیره سازی و انتقال سریع اطلاعات را فراهم می کنند.

فروشگاه فروشگاه های اینترنتی به عنوان مرجع برتر در زمینه دوربین و تجهیزات عکاسی، انواع و اقسام کارت های حافظه سونی را با کارکردهای متفاوت عرضه می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کارت حافظه سونی Sony 240GB G Series XQD Memory Card" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کارت حافظه سونی Sony 240GB G Series XQD Memory Card"، کلیک کنید.