برسی کارت حافظه سونی Sony 128GB SF-M UHS-II SDXC Memory Card

توضیحات

بررسی کارت حافظه SF-M UHS-II SDXC 128 گیگابایتی سونی


کارت حافظه 128 گیگابایتی SF-M UHS-II SDXC سونی دارای ظرفیت ذخیره سازی 128 گیگابایت است و از گذرگاه UHS-II برای پشتیبانی از عملکردهای پیشرفته DSLR مانند عکاسی متوالی و سریع و همچنین عکسبرداری خام و JPEG استفاده می کند. این کارت همچنین برای فیلمبرداری از جمله ویدیوهای 4K، 3D، HFR و Full HD عالی است و می تواند حداکثر سرعت خواندن تا 277 مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت نوشتن تا 150 مگابایت بر ثانیه را به دست آورد. به لطف کلاس سرعت V60، حداقل سرعت نوشتن تضمین شده است که کمتر از 60 مگابایت بر ثانیه نخواهد بود.

رسانه UHS-II از طریق یک ردیف پین اضافی شتاب می‌گیرد، و اگرچه این کارت برای دوربین‌هایی طراحی شده است که با UHS-II/V60 سازگار هستند، ممکن است در دستگاه‌هایی که از UHS-II/V60 پشتیبانی می‌کنند کار نکند. با این حال، توجه داشته باشید که این کارت به‌طور پیش‌فرض روی کلاس سرعت و رتبه‌بندی اتوبوس دستگاه شما، مانند UHS-II و V30 یا U3، یا UHS-I و V30 یا U3 قرار دارد، که هر دو حداقل سرعت نوشتن 30 مگابایت را پشتیبانی می‌کنند. خواهد بود اگر دستگاه شما از U3 پشتیبانی نمی کند، این کارت با استانداردهای U1 و کلاس 10 سازگار است که هر کدام حداقل سرعت نوشتن 10 مگابایت بر ثانیه را تضمین می کنند. در صورت استفاده در دستگاه UHS-I سرعت خواندن این کارت به 95 مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت نوشتن به 90 مگابایت بر ثانیه می رسد.

مانند اکثر کارت های سونی، این کارت حافظه در برابر آب، گرد و غبار، دما، اشعه ماوراء بنفش، اشعه ایکس و آهنربا مقاوم است. از ابزار SD Scan سونی برای نظارت بر سلامت کارت استفاده کنید، و اگر اطلاعات کارت به خطر بیفتد، از دانلود رایگان نرم افزار File Rescue نیز برای کمک به بازیابی محتوای حذف شده بهره مند خواهید شد.

مشخصات عمومی
عملکرد UHS-II
با دستگاه های سازگار با UHS-II، سرعت خواندن تا 277 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 150 مگابایت بر ثانیه می رسد. دستگاه های سازگار با V60 حداقل سرعت نوشتن 60 مگابایت بر ثانیه، دستگاه های سازگار با U3 حداقل سرعت نوشتن 30 مگابایت بر ثانیه و دستگاه های کلاس 10 حداقل سرعت نوشتن 10 مگابایت بر ثانیه را تضمین می کنند.
تندخوانی و نوشتن
این کارت عملکرد دوربین‌های UHS-II را به حداکثر می‌رساند، خواه از آنها برای ضبط ویدیوی 4K، گرفتن عکس‌های متوالی یا انتقال محتوای بزرگ به دستگاه‌های میزبان استفاده شود.
ماندگاری بالا
این کارت در برابر آب، گرد و غبار، دما، UV، اشعه ایکس و آهنربا مقاوم است.
5 سال گارانتی محدود
نرم افزار File Rescue فایل های با فرمت XAVC S گرفته شده توسط دستگاه های تصویربرداری دیجیتال سونی را تا تصاویر خام 4K و فایل های MOV، به علاوه فرمت Sony/Nikon DSLR AVCHD تا Full HD 60p بازیابی می کند و انواع فایل های دیگر را بازیابی می کند.
ابزار اسکن SD
SD Scan Utility به شما کمک می کند وضعیت کارت حافظه SD خود را بررسی کنید. با اسکن فلش مموری به شما می گوید که آیا کارت حافظه SD شما در شرایط خوبی کار می کند یا در آستانه رسیدن به حد مجاز است.
سازگار با تجهیزات UHS-I
در حالی که بالاترین عملکرد آن با استفاده از دوربین سازگار با UHS-II به دست می آید، کاربران همچنین می توانند از آن بر روی تجهیزات سازگار با UHS-I با سرعت خواندن تا 95 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 90 مگابایت بر ثانیه استفاده کنند.

خرید کارت حافظه سونی یک انتخاب هوشمندانه برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی دستگاه های دیجیتالی مانند دوربین است. این کارت ها با ظرفیت های مختلف و سرعت بالا امکان ذخیره سازی و انتقال سریع اطلاعات را فراهم می کنند.

فروشگاه فروشگاه های اینترنتی به عنوان مرجع برتر در زمینه دوربین و تجهیزات عکاسی، انواع و اقسام کارت های حافظه سونی را با کارکردهای متفاوت عرضه می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کارت حافظه سونی Sony 128GB SF-M UHS-II SDXC Memory Card" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کارت حافظه سونی Sony 128GB SF-M UHS-II SDXC Memory Card"، کلیک کنید.