برسی کارت حافظه سونی Sony 120GB SxS PRO X Memory Card

توضیحات

بررسی کارت حافظه


کارت حافظه 120 گیگابایتی SxS PRO X سونی به گونه‌ای طراحی شده است که زمان بارگذاری سریع‌تر و همچنین پایداری بیشتر برای ضبط 4K با نرخ بیت بالا و نرخ فریم بالا را فراهم می‌کند و از تاخیر جلوگیری می‌کند. این کارت SxS PRO X می تواند حداکثر سرعت خواندن تا 1250 مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت نوشتن تا 600 مگابایت بر ثانیه و همچنین حداقل سرعت نوشتن 162.5 مگابایت بر ثانیه را با استفاده از رابط ExpressCard / PCI Express 3.0 به دست آورد. . . طراحی شده برای حرفه ای ها، به طور مداوم از طریق بازرسی های دقیق و آزمایش های مختلف در طول فرآیند تولید گواهی می شود. دوام بیشتر با استفاده از Memory Media Utility سونی افزایش می‌یابد که به شما امکان می‌دهد کارت‌های حافظه SxS را با ویژگی‌هایی مانند عملکرد کتابخانه، نشانگر عمر/ظرفیت رسانه باقی‌مانده، پشتیبان‌گیری از داده‌ها در سه مکان و فرمت سریع/کامل مدیریت کنید.

مشخصات عمومی
سرعت انتقال سریع تا 1250 مگابایت بر ثانیه
استفاده از رابط PCI Express 3.0 و کنترلر هوشمند سونی زمان روشن شدن سریع‌تری را نسبت به کارت‌های فعلی ارائه می‌دهد. همراه با خواننده/نویسنده SBAC-T40، PRO X به سرعت محتوا را به رایانه شخصی منتقل می کند و کارایی گردش کار را برای حرفه ای ها بسیار بهبود می بخشد.
ضبط ویدیوی 4K پایدار با نرخ بیت بالا
فناوری پخش جریان EB، که ارتباط دو طرفه پایدار بین کارت‌ها و دوربین‌های فیلم‌برداری سونی را امکان‌پذیر می‌کند، به تضمین ضبط فریم بالا و جلوگیری از تاخیر کمک می‌کند. این کارت قادر است تا 22 دقیقه فیلم XAVC 4K 60p را روی یک کارت 120 گیگابایتی با دوربین های فیلمبرداری سازگار سونی مانند VENICE ضبط کند.
قابلیت اطمینان اثبات شده برای حرفه ای ها
این کارت به طور مستمر از طریق بازرسی های دقیق و تست های مختلف تضمین کیفیت در فرآیند ساخت تایید می شود.
یک ابزار حافظه
نرم افزار Memory Media Utility سونی به شما امکان می دهد از کارت های حافظه SxS با ویژگی هایی مانند عملکرد کتابخانه، نشانگر عمر/ظرفیت باقیمانده، پشتیبان گیری همزمان از داده ها در سه مکان و فرمت سریع/کامل استفاده کنید.
قدرت و استقامت
این کارت Sony SxS PRO X تست های سختی را پشت سر گذاشته است. استاندارد بالایی از قابلیت اطمینان را برای برآورده کردن نیازهای خاص کاربران حرفه ای، حتی در شرایط تیراندازی شدید فراهم می کند.
دستگاه های سازگار
هنگام استفاده از این کارت 120 گیگابایتی با دستگاه های سازگار فهرست شده در زیر، باید نرم افزار سیستم دستگاه را به نسخه نشان داده شده در پرانتز یا جدیدتر به روز کنید. برای جزئیات، به اطلاعات موجود در وب سایت هر دستگاه مراجعه کنید. هنگامی که با کارت خوان سازگار است، باید آخرین نسخه درایور دستگاه SxS را نصب کنید. هنگام استفاده از آن با SBAC-US30 یا SBAC-UT100، باید نرم افزار سیستم دستگاه را از طریق Memory Media Utility نسخه 4.3.1 یا بالاتر به روز کنید.

دستگاه‌های سازگار و نسخه‌های میان‌افزار آنها PXW-X500 (V6.10)، PXW-X400 (V4.10)، PXW-Z450 (V4.10)، MPC-3610 (V2.10)، PMW-F55/ F5 (V9) هستند. ).20) و PXW-Z280 (V1.20).
زمان ضبط
XAVC 4K Intra 59.94p
22 دقیقه
XAVC 4K Intra 23.98p
54 دقیقه
MPEG HD422 29.97p / 59.94i
220 دقیقه

خرید کارت حافظه سونی یک انتخاب هوشمندانه برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی دستگاه های دیجیتالی مانند دوربین است. این کارت ها با ظرفیت های مختلف و سرعت بالا امکان ذخیره سازی و انتقال سریع اطلاعات را فراهم می کنند.

فروشگاه فروشگاه های اینترنتی به عنوان مرجع برتر در زمینه دوربین و تجهیزات عکاسی، انواع و اقسام کارت های حافظه سونی را با کارکردهای متفاوت عرضه می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کارت حافظه سونی Sony 120GB SxS PRO X Memory Card" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کارت حافظه سونی Sony 120GB SxS PRO X Memory Card"، کلیک کنید.