برسی کارت حافظه سن دیسک SanDisk 64GB Ultra SDXC UHS-I Memory Card

شرح

بررسی کارت حافظه SanDisk 64GB Ultra SDXC UHS-I


کارت حافظه 64 گیگابایتی Ultra SDXC UHS-I SanDisk که برای دستگاه های SD با قابلیت ضبط ویدیوی Full HD و همچنین عکاسی RAW و JPEG طراحی شده است، ظرفیت 64 گیگابایت دارد و سرعت خواندن تا 100 مگابایت بر ثانیه را ارائه می دهد. این با اتوبوس UHS-I سازگار است و دارای رتبه بندی کلاس 10 و کلاس سرعت U1 است که هر دو حداقل سرعت نوشتن 10 مگابایت بر ثانیه را تضمین می کنند. این کارت که برای محیط‌های سخت ساخته شده است، در برابر آب، شوک، اشعه ایکس و دما مقاوم است تا از داده‌های شما محافظت کند، در حالی که یک سوئیچ داخلی محافظت از نوشتن بیشتر به محافظت از محتوای شما کمک می‌کند.

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، برای ایجاد عکس های حرفه ای و منحصر به فرد و تجربه بهترین نوع فیلمبرداری، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، پهباد ویدئویی، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به Camera and Bars مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کارت حافظه سن دیسک SanDisk 64GB Ultra SDXC UHS-I Memory Card" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کارت حافظه سن دیسک SanDisk 64GB Ultra SDXC UHS-I Memory Card"، کلیک کنید.