برسی کارت حافظه سن دیسک SanDisk 32GB Ultra UHS-I SDHC Memory Card

شرح

بررسی کارت حافظه 32 گیگابایتی Ultra UHS-I SDHC SanDisk


کارت حافظه 32 گیگابایتی Ultra UHS-I SDHC SanDisk که برای دستگاه های SD با قابلیت ضبط ویدیوی Full HD و همچنین عکاسی RAW و JPEG طراحی شده است، ظرفیت 32 گیگابایت دارد و سرعت خواندن تا 120 مگابایت بر ثانیه را ارائه می دهد. این با اتوبوس UHS-I سازگار است و دارای رتبه بندی کلاس 10 و کلاس سرعت U1 است که هر دو حداقل سرعت نوشتن 10 مگابایت بر ثانیه را تضمین می کنند. این کارت که برای محیط‌های سخت ساخته شده است، در برابر آب، شوک، اشعه ایکس و دما مقاوم است تا از داده‌های شما محافظت کند، در حالی که یک سوئیچ داخلی محافظت از نوشتن بیشتر به محافظت از محتوای شما کمک می‌کند.

لحظه را از دست ندهید

کارت‌های SanDisk Ultra SD با فیلمبرداری فوق‌العاده سریع UHS-I سریع هستند، بنابراین می‌توانید خاطرات خود را در حین وقوع ثبت کنید.

زمان بیشتر، خاطرات بیشتر

با سرعت 120 مگابایت بر ثانیه در زمان صرفه جویی کنید تا به شما کمک کند عکس ها و فیلم های Full HD خود را سریع انتقال دهید. شما می توانید تا 875 عکس را در یک دقیقه انتقال دهید.

به تیراندازی ادامه دهید

این کارت تا 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌کند، بنابراین می‌توانید تعداد زیادی عکس و ساعت‌ها ویدیوی Full HD (1080p) بدون تعویض کارت بگیرید.

مقاوم در برابر آب، نوسانات دما و …

کارت‌های SanDisk Ultra UHS-I SDXC دوام تست شده‌اند تا از خاطرات شما در برابر حوادث ناگوار زندگی، از جمله آب، شوک، اشعه ایکس و دمای شدید محافظت کنند.

سازگار با کارت خوان SanDisk UHS-I SD

از این کارت با کارت خوان SanDisk SD UHS-I برای انتقال سریع فایل های خود استفاده کنید.

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید تا بتوانید عکس های حرفه ای و منحصر به فرد خلق کنید و بهترین نوع فیلمبرداری را تجربه کنید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، پهباد ویدئویی، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به Camera and Bars مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کارت حافظه سن دیسک SanDisk 32GB Ultra UHS-I SDHC Memory Card" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کارت حافظه سن دیسک SanDisk 32GB Ultra UHS-I SDHC Memory Card"، کلیک کنید.