برسی کارت حافظه سن دیسک SanDisk 1TB Extreme PRO UHS-I SDXC Memory Card

شرح

بررسی کارت حافظه SanDisk 1TB Extreme PRO UHS-I SDXC


کارت حافظه Extreme PRO UHS-I SDXC 1 ترابایتی از جانب SanDisk این دستگاه که برای درایوهای SD با قابلیت ضبط ویدیوهای Full HD، 3D و 4K و همچنین عکس‌های خام و انفجاری طراحی شده است، با ظرفیت 1 ترابایت مطابق با UHS-I است. و دارای کلاس سرعت V30 است که حداقل سرعت نوشتن 30 مگابایت بر ثانیه را تضمین می کند. اگر دستگاه شما از استاندارد V30 پشتیبانی نمی کند، این کارت از استاندارد U3 نیز پشتیبانی می کند که حداقل سرعت نوشتن 30 مگابایت بر ثانیه را نیز تضمین می کند. سرعت خواندن تا 170 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 90 مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می شود. سوئیچ داخلی حفاظت از نوشتن به محافظت در برابر حذف تصادفی داده ها از کارت کمک می کند.

اگرچه این کارت برای دوربین هایی طراحی شده است که با UHS-I / V30 / U3 سازگار هستند، اما می توان از آن در دستگاه هایی استفاده کرد که از UHS-I / V30 / U3 پشتیبانی نمی کنند. البته توجه داشته باشید که این کارت به‌طور پیش‌فرض روی کلاس سرعت و رتبه‌بندی اتوبوس دستگاه شما، مانند UHS-I و U1، که حداقل سرعت نوشتن 10 مگابایت بر ثانیه را پشتیبانی می‌کند، یا کلاس 10، که حداقل سرعت نوشتن را پشتیبانی می‌کند، پیش‌فرض است. از همچنین آن را پشتیبانی می کند، پیش فرض 10 مگابایت بر ثانیه

مانند اکثر کارت‌های SanDisk، این کارت حافظه ضد ضربه، ضد اشعه ایکس، ضد آب است و می‌تواند در برابر دمای -13 درجه فارنهایت تا 185 درجه فارنهایت مقاومت کند و به شما امکان می‌دهد آن را در محیط‌های خشن مانند برف با خود حمل کنید. بیابان ها و حوضه ها اگر اطلاعات نقشه به خطر بیفتد، از گزینه دانلود نرم افزار RescuePRO Deluxe

سرعت انتقال تا 170 مگابایت بر ثانیه

هنگامی که عکس ها گرفته می شوند، کار شما فقط نیمه تمام است. سرعت بخشیدن به گردش کار به این معنی است که می توانید زمان بیشتری را صرف ارتقای خلاقیت خود به سطح بعدی کنید.

فیلمبرداری 4K UHD

گاهی اوقات سرعت چیزی است که شما نیاز دارید. کارت SanDisk Extreme PRO UHS-I SDXC عملکرد ضبط ویدیویی 4K UHD مداوم را ارائه می دهد.
عکس های متوالی در حالت پشت به پشت

کارت SanDisk Extreme PRO UHS-I SDXC با کلاس سرعت UHS 3 (U3) و کلاس سرعت ویدیویی 30 (V30) به شما امکان می دهد عکس های متوالی را در حالت پشت سر هم ضبط کنید.

ماندگاری که می توانید روی آن حساب کنید

کارت SanDisk Extreme PRO UHS-I SDXC که در شرایط سخت ساخته و آزمایش شده است، ضد ضربه، ضد اشعه ایکس و ضد آب است و همچنین می تواند در دمای -13 درجه فارنهایت تا 185 درجه فارنهایت مقاومت کند.

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید تا بتوانید عکس های حرفه ای و منحصر به فرد خلق کنید و بهترین نوع فیلمبرداری را تجربه کنید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، پهباد ویدئویی، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید به Camera and Bars مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کارت حافظه سن دیسک SanDisk 1TB Extreme PRO UHS-I SDXC Memory Card" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کارت حافظه سن دیسک SanDisk 1TB Extreme PRO UHS-I SDXC Memory Card"، کلیک کنید.