برسی نیروگاه قابل حمل DJI Power 1000 Portable Power Station

شرح

بررسی ایستگاه برق قابل حمل DJI Power 1000


چه در محل باشید و چه در تعطیلات، می توانید تمام نیازهای شارژ خود را با نیروگاه قابل حمل Power 1000 از DJI برآورده کنید. درون قاب فشرده و بادوام آن یک باتری LFP (LiFePO4) با ظرفیت 1024 وات ساعت قرار دارد. این یک باتری لیتیوم یونی با فضای ذخیره سازی کافی برای شارژ پهپاد، تلفن یا مایکروویو است. هشت پورت و سوکت مختلف تا 2200 وات برق را تامین می کنند. دستگاه ها را از طریق USB-A، USB-C، AC، SDC یا SDC Lite وصل کنید. Power 1000 کاملاً آزمایش شده و با دقت طراحی شده است و هر بار شارژ ایمن را تضمین می کند. هنگامی که نیاز به شارژ مجدد Power 1000 خود دارید، می توانید از یک پریز دیواری یا با لوازم جانبی اختیاری از برق خورشیدی یا وسیله نقلیه استفاده کنید.

هشت پورت برق
مجموعه ای از هشت پورت خروجی برق از لیست گسترده ای از دستگاه های تلفن همراه و لوازم خانگی پشتیبانی می کند. کمپینگ و سفرهای جاده‌ای خانوادگی می‌تواند ساعت‌ها به طرفداران، یخچال‌ها، قهوه‌سازها و موارد دیگر انرژی بدهد. متخصصان در محل می‌توانند باتری‌های پهپاد، لپ‌تاپ، تلفن، دوربین و موارد دیگر را ده‌ها بار شارژ کنند. در زیر لیستی از هشت پورت داخلی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید:
دو USB-C PD 3.1 با حداکثر 140 وات از هر پورت
دو USB-A با حداکثر 24 وات از هر پورت
دو پریز AC 3 پین
پورت SDC
پورت SDC Lite
شارژ ایمن
وقتی صحبت از نیروگاهی با این کالیبر می شود، ایمنی در درجه اول اهمیت قرار دارد، به همین دلیل است که DJI از بدنه آزمایشی سوئیسی، SGS، برای آزمایش طراحی کلی خود برای ایمنی استفاده می کند. پاور 1000 26 گواهینامه آزمون دریافت کرد. ویژگی های ایمنی ویژه 100 نیروگاه عبارتند از:
سیستم مدیریت هوشمند باتری (BMS): در صورت تجاوز از معیارهای شارژ ایمن داخلی، BMS به طور خودکار Power 100 را خاموش می کند و هنگامی که وضعیت برق به حالت عادی باز می گردد، به طور خودکار Power 100 را راه اندازی مجدد می کند.
سنسورهای دما: مجموعه ای از 11 سنسور دما به طور مداوم بر اتلاف گرما نظارت می کند و از شارژ کارآمد پشتیبانی می کند، حتی در دماهای تا 104 درجه فارنهایت.
حفاظت قطع برق: Power 1000 دارای 10 فیوز محافظ اتصال کوتاه است.
طراحی مستحکم: نیروگاه برای تحمل وزن تا 220 پوند ساخته شده است و از مواد مقاوم در برابر آتش ساخته شده است.
باتری های پهپاد با شارژ سریع
با کابل‌های شارژ اضافی DJI Power SDC، می‌توانید از درگاه SDC Power 1000 برای شارژ سریع باتری‌های پهپادهای مختلف DJI استفاده کنید.
Mavic 3: شارژ از 10% تا 95% در حدود 32 دقیقه
Air 3: از 10% به 95% شارژ در حدود 30 دقیقه برسید
Inspire 3 (TB51): شارژ از 10% تا 95% در 28 دقیقه
Matrice 30 (TB30): از 10% به 95% شارژ در 32 دقیقه می رسد.
وضعیت بالا
هنگامی که Power 1000 توسط یک پریز برق AC تغذیه می شود و دستگاه از طریق یکی از پریزهای برق AC Power 1000 شارژ می شود، به طور پیش فرض روی حالت UPS قرار می گیرد. در این حالت اگر برق شبکه قطع شود، سیستم یو پی اس در مدت 0.02 ثانیه برق دستگاه متصل را تامین می کند.
شارژ 3 طرفه
پاور 1000 را می توان به یکی از سه روش برق، خورشیدی و خودرو شارژ کرد. شارژ AC را می توان با کابل برق ارائه شده انجام داد، اما شارژ خورشیدی و شارژ خودرو به لوازم جانبی دیگری نیاز دارد که شامل آن نمی شود.
برق متناوب: این سریعترین روشی است که به سادگی به یک پریز برق AC در دسترس نیاز دارد. در حالت شارژ استاندارد، 600 وات به Power 1000 تحویل داده می شود، در حالی که 1200 وات در حالت شارژ سریع تحویل داده می شود. شارژ مجدد تا 100% تقریباً 70 دقیقه با شارژ سریع یا تا 120 دقیقه با شارژ استاندارد طول می کشد.
انرژی خورشیدی: این روش به یک ماژول آداپتور پنل خورشیدی اختیاری DJI Power نیاز دارد که از 1 تا 3 پنل خورشیدی اضافی پشتیبانی می کند. ماژول ها از MPPT (حداکثر ردیابی نقطه قدرت) برای کار با پنل های خورشیدی استفاده می کنند که یک الگوریتم هوشمند است که نظارت در زمان واقعی و شارژ بهینه و کارآمد را فراهم می کند. همچنین می توانید از دو ماژول و 4 تا 6 پنل برای شارژ سریعتر استفاده کنید. DJI پنل های خورشیدی دارای گواهی DJI را از Zignes توصیه می کند. با یک پنل خورشیدی 100 واتی، حداقل زمان شارژ تا 11 ساعت یا تا 9 ساعت با پنل 120 واتی خواهید داشت.
برق خودرو: این روش به کابل برق اختیاری DJI Power Car Plug to SDC (24/12V) متصل به شارژر خودرو نیاز دارد، یا می‌توانید از این کابل اختیاری با پنل خورشیدی اختیاری استفاده کنید. در حالی که در خودروی شما از طریق 12 ولت یا 24 ولت شارژ می شود، زمان شارژ تا 14 ساعت است.
نمایشگر رنگی
صفحه نمایش رنگی داخلی راحت، اطلاعات مهمی در مورد نیروگاه Power 1000 در یک نگاه به شما می دهد. این به شما قدرت ورودی، توان خروجی و سطح باتری فعلی Power 1000 را نشان می دهد.
ویژگی های اضافی
سلول برق LFP تقریباً 10 سال عمر می کند
تا 3000 چرخه شارژ را پشتیبانی می کند
عملکرد بسیار بی صدا 23 دسی بل در هنگام شارژ
دو سوراخ رزوه ای 1/4 اینچی.
دسته حمل یکپارچه

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، برای ایجاد عکس های حرفه ای و منحصر به فرد و تجربه بهترین نوع فیلمبرداری، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، ویدئو پهباد، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نیروگاه قابل حمل DJI Power 1000 Portable Power Station" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نیروگاه قابل حمل DJI Power 1000 Portable Power Station"، کلیک کنید.