برسی نگهدارنده میکروفن رود RODE PSA1+ Professional Studio Arm (Black)

توضیحات

نقد و بررسی پایه میکروفون بازویی حرفه ای RODE PSA1+ (مشکی)

برسی نگهدارنده میکروفن رود RODE PSA1+ Professional Studio Arm (Black)

با بازوی استودیو حرفه ای Rode PSA1+ مشکی از قرارگیری میکروفون صاف بی صدا و انعطاف پذیر در تنظیم پادکست استودیو و پخش زنده خود لذت ببرید. این بازوی بوم دو بخش به طور کامل 360 درجه می چرخد ​​و حداکثر دسترسی 37 اینچ به صورت افقی و 34 اینچ را به صورت عمودی ارائه می دهد و این اطمینان را می دهد که همیشه می توانید میکروفون را در نقطه ای عالی با کمترین تلاش قرار دهید.

PSA1+ چه از طریق براکت C ارائه شده به میز متصل شود و چه با درج میز رزوه ای نصب شده باشد می تواند میکروفون هایی با وزن حداکثر 2.7 پوند را پشتیبانی کند. حتی میکروفون های پخش بزرگ هم برای بوم PSA1+ مشکلی ندارند. دارای یک آداپتور 3/8 تا 5/8 اینچی است که امکان سازگاری با اکثر میکروفون ها و کمک فنرهای موجود در بازار را فراهم می کند و دارای مدیریت کابل یکپارچه برای جلوگیری از خراب شدن کابل USB یا XLR موجود شما و جلوگیری از مشکلات ناخوشایند است.

میکروفون های معروف Rode وجود دارد
PSA1+ با تمام میکروفون ها و کمک فنرهای Rode به جز میکروفون های Lavalier Mobile Wireless و Headset و کمک فنر SM5 سازگار است.
PodMic
پادکستر
پروکاستر
بازیکن
NT1
NT1-A
NT-USB
NT-USB Mini
VideoMic NTG
XDM-100
XCM-50
پشتیبانی از میکروفون های سنگین
با ظرفیت بارگذاری بین 0.2 تا 2.7 پوند PSA1+ توانایی بیشتری برای قرار دادن بیشتر میکروفون ها چه کوچک و سبک یا بزرگ و سنگین دارد. این دارای یک نخ 3/8 اینچی است و دارای یک آداپتور 5/8 اینچی برای اطمینان از سازگاری با اکثر میکروفون ها گیره ها و پایه ها است.
موقعیت یابی میکروفون صاف و بی صدا
به لطف عملکرد بی صدا و چرخش 360 درجه PSA1+ امکان قرارگیری آسان و انعطاف پذیر میکروفون شما را فراهم می کند. با فاصله افقی 37 اینچ و دسترسی عمودی 34 اینچ مشکلی برای قرار دادن میکروفون در جایی که نیاز دارید نخواهید داشت.
مدیریت کابل یکپارچه
PSA1+ دارای مدیریت کابل با گیره های خارجی است تا کابل های شما را مرتب و مرتب نگه دارد. به علاوه کابل های USB یا XLR را در خود جای می دهد بنابراین مطمئناً با کابل میکروفون دیجیتال یا آنالوگ شما کار می کند.
گزینه های نصب متعدد
برای نصب بهینه روی میز یا میز PSA1+ با براکت C و درج میز رزوه دار عرضه می شود. گیره را می توان به سطوح تا ضخامت 2.2 اینچ وصل کرد در حالی که درج میز با سطوح تا ضخامت 2.7 اینچ کار می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نگهدارنده میکروفن رود RODE PSA1+ Professional Studio Arm (Black)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نگهدارنده میکروفن رود RODE PSA1+ Professional Studio Arm (Black)"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه