برسی میکروفون رود RODE PodMic USB and XLR Dynamic Broadcast Microphone

توضیحات

بررسی میکروفون RODE PodMic USB و XLR Dynamic Broadcast


میکروفون پخش پویای RODE PodMic USB و XLR Dynamic Broadcast Microphone RODE PodMic USB و XLR Dynamic Broadcast میکروفون RODE PodMic USB و XLR Dynamic Broadcast RODE که برای ارائه یک نیروی کار همه کاره برای پخش پادکست، پخش جریانی، بازی و تولید محتوا طراحی شده است، یکی از همه کاره ترین میکروفون هایی است که RODE تاکنون ساخته است. و تمام ویژگی های قدرتمند پود میک اصلی پویا را ارائه می دهد، اما اکنون با USB-C اضافه شده است. اتصال به شما امکان استفاده از اتصالات آنالوگ یا دیجیتال را می دهد. هنگام استفاده از خروجی XLR، PodMic USB دقیقاً مانند نسل قبلی خود عمل می کند، البته با یک فیلتر داخلی بهبود یافته پاپ درجه یک استودیویی که به رام کردن صداهای مزاحم کمک می کند. هنگامی که از خروجی USB-C استفاده می کنید، به طیف وسیعی از ویژگی های بسیار انعطاف پذیر، از جمله یک پیش تقویت کننده انقلابی کم نویز، تبدیل A/D با کیفیت عالی و DSP پیشرفته که پردازش صوتی APHEX حرفه ای را به ضبط های شما اضافه می کند، دسترسی خواهید داشت.
با آداپتورهای مناسب، PodMic USB به طور کامل از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها پشتیبانی می‌کند تا هر کجا و هر طور که می‌خواهید ضبط کنید. با نظارت بر تاخیر صفر داخلی از طریق خروجی هدفون 3.5 میلی متری و چرخ کنترل صدا اختصاصی به نشانه های خود گوش دهید. PodMic USB همچنین به طور کامل با مجموعه کامل نرم افزار RODE، از جمله RODE Central، RODE Connect، RODE Capture و UNIFY سازگار است، و ارائه صدای با کیفیت پخش به طیف گسترده ای از برنامه ها را آسان می کند.

کلاسیک، بازسازی شده

PodMic USB همان کیفیت صدای عالی و فرم فشرده و در عین حال مستحکم را به عنوان PodMic موفق ارائه می دهد، اما یک روکش جدید براق، یک فیلتر پاپ داخلی درجه یک استودیویی و یک خروجی USB-C جدید اضافه می کند.
اکنون می‌توانید تقریباً به هر ابزار صوتی، از میکسرهای آنالوگ، رابط‌ها و پیش تقویت‌کننده‌ها گرفته تا ضبط‌کننده‌های دیجیتال، رایانه‌ها و دستگاه‌های تلفن همراه متصل شوید و به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی از استودیوی خانگی یا خارج از منزل خود ضبط کنید.
با اتصال USB-C، همچنین می‌توانید تعداد زیادی از ویژگی‌های نسل بعدی RODE را باز کنید، از جمله پردازش قدرتمند DSP که باعث می‌شود ضبط‌ها و پخش‌های شما بدرخشند.
صدای حرفه ای زمانی که خلاقیت فرا می خواند

PodMic USB با داشتن یک کپسول نئودیمیوم قدرتمند، صدایی گرم و در عین حال بسیار دقیق با وضوح باورنکردنی ارائه می‌کند که آن را در برنامه‌های گفتاری استثنایی می‌کند.
این میکروفون دارای یک فیلتر پاپ داخلی به همراه یک فیلتر پاپ با کیفیت استودیو خارجی است تا صدای پاپ را به حداقل برساند و هر بار ضبط صدای واضح و تمیز را تضمین کند.
پایه میرایی داخلی میکروفون به کاهش لرزش و حذف ضربه های کم و صداهای مزاحم مشابه کمک می کند.
پردازنده قدرتمند DSP (پردازش سیگنال دیجیتال) مجهز به APHEX ضبط حرفه ای صدا را آسان می کند.
از VoxLab برای شماره گیری سریع صدای عالی یا غوطه ور شدن در کنترل های دقیق فیلتر افسانه ای Aural و Big Bottom بالا گذر، گیت نویز، کمپرسور و محرک استفاده کنید.
به لطف خروجی هدفون، با کنترل سطح داخلی برای تنظیم صدا، صدای خود را با تاخیر صفر کنترل کنید.
با مجموعه برنامه RØDE پتانسیل خلاقیت بیشتری را باز کنید

RØDE Central یک برنامه همراه با کاربری آسان برای USB PodMic شما است که به شما امکان دسترسی به پردازش پیشرفته، تقویت ورودی، به‌روزرسانی‌های میان‌افزار و موارد دیگر را می‌دهد.
RØDE Connect یک راه حل نرم افزار پادکست PodMic USB ساده و قدرتمند است که به شما امکان می دهد تا حداکثر چهار میکروفون USB RØDE را به طور همزمان متصل و ضبط کنید.
UNIFY نرم افزار میکس مجازی نهایی برای پخش USB PodMic است که به شما در مسیریابی و میکس صدا در یک رابط بصری انعطاف پذیری کامل می دهد.
RØDE Capture یک برنامه ویدیویی بصری برای iOS با ویژگی‌های خلاقانه مانند حالت دوربین دوگانه و دسترسی درون برنامه‌ای به تنظیمات میکروفون RØDE شما است.

اگر به دنبال تجربه صدای منحصر به فرد و آزادی حرکت هستید، میکروفون Rod بهترین انتخاب است. با اتصال بی سیم، صدایی با کیفیت عالی را بدون کابل های مزاحم تجربه کنید. میکروفون Rod با استفاده از فناوری پیشرفته، انتقال صدای واضح و بی صدا را فراهم می کند. برای خرید از فروشگاه فروشگاه های اینترنتی به دلیل ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش مطمئن می توانید به راحتی این میکروفون را خریداری کرده و از صدای با کیفیت لذت ببرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون رود RODE PodMic USB and XLR Dynamic Broadcast Microphone" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون رود RODE PodMic USB and XLR Dynamic Broadcast Microphone"، کلیک کنید.