برسی میکروفون رود RODE PodMic Dynamic Podcasting Microphone (Black)

توضیحات

بررسی میکروفون پادکست پویا RODE PodMic (مشکی)


میکروفون پادکست پویا Rode PodMic (مشکی) پادکست‌هایی که به دنبال میکروفون مناسب برای ارائه صدایی با کیفیت حرفه‌ای به تولیدات خود در YouTube، FaceBook، Twitch و جاهای دیگر هستند، یک گزینه عالی با Rode Black PodMic دارند. این میکروفون پویا XLR مقرون به صرفه و در عین حال شیک مخصوصاً برای صحبت و پخش تنظیم شده است. برای استفاده با استودیوی تولید پادکست RODECaster Pro و بازوی پخش PSA1 طراحی شده است، همچنین می تواند به طیف گسترده ای از تجهیزات صوتی حرفه ای برای ارائه صدایی با کیفیت پخش متصل شود.

این میکروفون بخشی از B&H Virtual Mic Locker است، یک ابزار آنلاین که به مشتریان عزیز کمک می کند تا تفاوت های صوتی بین میکروفون های محبوب برای پادکست و صدای محل کار را شناسایی کنند. هر میکروفون با استفاده از پیش امپ Grace Design M103 در رابط Presonus Quantum 2626 ضبط شد.

تست میکروفون B&H · Rode Podmic

پادکست در هر رسانه ای

اکثر پادکست ها در اتاق خواب، استودیوهای خانگی یا دفاتر با آکوستیک کمتر و صداهای بیرونی اجرا می شوند. PodMic دارای یک کپسول پویا با الگوی قطبی کاردیوئیدی محکم است که برای ضبط بلندگو و کاهش صداهای ناخواسته که دورتر یا دورتر هستند، عالی است.

به میکروفون خود نزدیک تر شوید

PodMic با طراحی نهایی آدرس پذیر خود، شما را به نزدیک تر شدن دعوت می کند و ضبط هایی به سبک پخش صمیمی با لحنی عمیق و گرم ایجاد می کند. اندازه جمع و جور آن به شما و مهمانانتان اجازه می دهد تا یکدیگر را ببینید و از یک مکالمه باز و راحت لذت ببرید، در حالی که میکروفون هنگام پخش ویدیو از دوربین دور می ماند.

ساخته شده تا دوام بیاورد

ساختار برنجی جامد با روکش سرامیکی مشکی مات بادوام تضمین می‌کند که PodMic در طول سال‌ها به عملکرد خود در همان سطح ادامه می‌دهد و در عین حال عالی به نظر می‌رسد.

گفتار واضح بدون حواس پرتی

فیلتر پاپ داخلی PodMic و محفظه مش دوگانه برای کاهش موثر تنفس مزاحم و صداهای انفجاری (مانند صداهای s، p، و b) بدون نیاز به فیلتر صدای بیرونی دست و پا گیر کار می کند.

از صدای خود در برابر ارتعاشات محافظت کنید

پایه میرایی داخلی به جداسازی PodMic از نویز و لرزش هنگام تنظیم میکروفون یا ضربه زدن یا ضربه زدن روی میز کمک می کند. پایه چرخشی یکپارچه که میکروفون را نگه می دارد بیشتر از آن در برابر نویزهای فرکانس پایین که می تواند صدای شما را خراب کند محافظت می کند.

به موقعیت صحیح حرکت کنید

PodMic دارای دو مهره بال در هر طرف پایه داخلی خود است که به شما امکان می دهد میکروفون را به سرعت در جهت صحیح بچرخانید و آن را در جای خود قفل کنید. نصب PodMic روی بازوی بوم PSA1 (فروش جداگانه) به شما انعطاف پذیری بیشتری می دهد تا میکروفون را دقیقاً در جایی که می خواهید قرار دهید.

نتایج حرفه ای بگیرید

PodMic را با استودیوی تولید پادکست قدرتمند RODECaster Pro جفت کنید تا بهترین استفاده را از میکروفون خود ببرید. یک میکروفون PodMic از پیش تنظیم شده در گزینه های صوتی RODECaster Pro انتخاب کنید و پردازش سیگنال دیجیتال مربوطه به طور خودکار اعمال می شود و به صدای شما عمق، حضور و اشاره ای از درخشندگی مشخصه بهترین پخش کننده های رادیویی حرفه ای را می دهد.

اگر به دنبال تجربه صدای منحصر به فرد و آزادی حرکت هستید، میکروفون Rod بهترین انتخاب است. با اتصال بی سیم، صدایی با کیفیت عالی را بدون کابل های مزاحم تجربه کنید. میکروفون Rod با استفاده از فناوری پیشرفته، انتقال صدای واضح و بی صدا را فراهم می کند. برای خرید از فروشگاه فروشگاه های اینترنتی به دلیل ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش مطمئن می توانید به راحتی این میکروفون را خریداری کرده و از صدای با کیفیت لذت ببرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون رود RODE PodMic Dynamic Podcasting Microphone (Black)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون رود RODE PodMic Dynamic Podcasting Microphone (Black)"، کلیک کنید.