برسی میکروفون رود وایرلس گو 2 RODE Wireless GO II Wireless Microphone(Black)

توضیحات

بررسی میکروفون بی سیم RODE Wireless GO II (مشکی)


میکروفون Rode Wireless Go II با گسترش به Wireless GO اصلی، به فیلمبرداران، وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران موبایل اعتماد به نفس و سرعتی را برای ضبط صدا به صورت بی سیم با به روز رسانی هایی که امکان عکسبرداری دو نفره، ضبط داخلی، برد استثنایی و گزینه های خروجی انعطاف پذیر را در Regardless فراهم می کند، می دهد. با توجه به سطح تجربه یا دستگاهی که با آن ضبط می کنند، تنظیمات خود را تنظیم می کنند.

این سیستم با انتقال دیجیتال ایمن 2.4 گیگاهرتز سری IV، عملکرد آسان و میکروفون های داخلی (میکروفون های دستشویی به طور جداگانه فروخته می شوند)، با فشار یک دکمه آماده کار است. با دانستن اینکه Wireless GO II صدایی با کیفیت بالا با برد 656 فوت ارائه می دهد، می توانید روی عکس برداری تمرکز کنید. هیچ منو یا شماره گیری پیچیده ای وجود ندارد، فقط عملکرد ساده و روشن و یک صفحه LCD روشن و آموزنده که آنچه را که باید ببینید را به شما نشان می دهد. وقتی برای کارهای بیشتر آماده شدید، از برنامه همراه Rode برای دسترسی به مجموعه قدرتمندی از ویژگی ها و سفارشی کردن گسترده تنظیمات استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون رود وایرلس گو 2 RODE Wireless GO II Wireless Microphone(Black)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون رود وایرلس گو 2 RODE Wireless GO II Wireless Microphone(Black)"، کلیک کنید.