برسی میکروفون رود می وایرلس RODE Wireless ME Compact Digital Wireless Microphone System (2.4 GHz, Black)

توضیحات

بررسی سیستم میکروفون بی‌سیم دیجیتال RODE Wireless ME Compact (2.4 گیگاهرتز، مشکی)


میکروفون Rode Wireless ME یک سیستم میکروفون بی‌سیم قدرتمند و با کاربری آسان است که به تولیدکنندگان محتوا، وبلاگ‌نویسان، تأثیرگذاران و روزنامه‌نگاران تلفن همراه در تمام سطوح این امکان را می‌دهد تا به سرعت و با اطمینان از صدای بی‌سیم در تولیدات خود استفاده کنند – چه با دوربین، تبلت یا عکس‌برداری مجدد. دستگاه تلفن همراه علاوه بر میکروفون/فرستنده گیره دار، گیرنده دو کاناله یک میکروفون داخلی نیز دارد که امکان ضبط صدا توسط اپراتور دوربین را فراهم می کند – ایده آل برای مصاحبه و مستند.
مجهز به انتقال دیجیتال ایمن سری 4 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز با برد تا 328 فوت، سیستم تک کاناله پس از روشن شدن، بدون منوی پیچیده یا شماره گیری برای نگرانی آماده استفاده است – فقط عملکرد فوری با LED های قابل مشاهده آسان قابل مشاهده است. اطلاعات مهم را در یک نگاه ارائه دهید هنگامی که برای انجام کارهای بیشتر آماده هستید، از برنامه های همراه Rode برای دسترسی به مجموعه قدرتمندی از ویژگی ها و سفارشی کردن تنظیمات خود استفاده کنید.

یک میکروفون/فرستنده بی سیم واقعی

Wireless ME که به یک میکروفون با کالیبر بالا تعبیه شده در محفظه جمع و جور فرستنده مجهز شده است، صدایی با کیفیت بالا را بدون نیاز به میکروفون جداگانه ارائه می کند (میکروفون لاوالیر خارجی اختیاری است).
الگوی قطبی همه جهته کپسول داخلی، دریافت صدای قابل اعتماد را تضمین می کند، حتی اگر قرارگیری میکروفون ایده آل نباشد. صدای سوژه شما با وضوح، قابل فهم و سازگاری ضبط می شود.
برای نمایه بصری کمتر، فرستنده به یک ورودی 3.5 میلی‌متری TRS با برق وصل می‌شود، بنابراین می‌توانید به اکثر میکروفون‌های لاوالیتر مجهز به مینی دوشاخه 3.5 میلی‌متری TRS (مانند Lavalier GO Rode که به صورت جداگانه ارائه می‌شود) وصل کنید و همچنان داشته باشید. راحتی لذت بردن از Wireless ME.
فناوری GainAssist هوشمند به طور خودکار سطوح صدا را برای صدای شفاف در هر برنامه ای کنترل می کند.
گیرنده دو کانال با میکروفون داخلی

به لطف فرم مینیاتوری گیرنده و گیره یکپارچه، انعطاف پذیری را برای نصب آسان دوربین، تلفن یا تبلت فراهم می کند.
گیرنده دو کاناله دارای جک خروجی 3.5 میلی متری و کانکتور USB-C است که به آن امکان می دهد با طیف گسترده ای از دوربین ها و دستگاه های تلفن همراه کار کند.
از میکروفون داخلی گیرنده برای دریافت صدا از اپراتور دوربین استفاده کنید که برای صداگذاری، مصاحبه و مستند ایده آل است.
برای اتصال به دوربین از کابل 3.5 میلی متری TRS به TRS ارائه شده استفاده کنید. کابل 3.5 میلی متری TRS به TRRS دارای جک هدفون برای استفاده با گوشی های هوشمند و دستگاه های تلفن همراه است.
از کابل USB-C به USB-C برای اتصال گیرنده به تلفن های Android و دستگاه های همراه مجهز به پورت USB-C استفاده کنید. یک رابط USB-C به لایتنینگ برای استفاده با دستگاه‌های Apple دارای لایتنینگ ارائه شده است.
بیرون جعبه، سر صحنه

روزنامه نگاران موبایل، اینفلوئنسرها و ولاگرها از قابلیت حمل کیف و جیب قدردانی خواهند کرد. فرستنده و گیرنده آنقدر کوچک و سبک هستند که سوژه و اپراتور دوربین فراموش می کنند که حتی آنجا هستند.
به لطف الگوریتم انتقال بهینه Rode، Wireless ME شما را قادر می سازد تا محدوده دید تا 328 فوت داشته باشید و قابلیت اطمینان سیگنال را برای کاهش وقفه در محیط های شلوغ و کوتاه برد مانند فروشگاه ها، مراکز خرید، ساختمان های اداری بهبود می بخشد. و هتل ها، برای عملکرد بهینه، کاربران تشویق می شوند تا حد امکان بین فرستنده و گیرنده دید مستقیم داشته باشند.
فرستنده دیجیتال 2.4 گیگاهرتز سری IV Rode از رمزگذاری 128 بیتی برای امنیت، ثبات و عملکرد بدون مشکل استفاده می کند، در حالی که از سرخوردگی در برخورد با مجوزها و فرکانس ها جلوگیری می کند. با Wireless ME به هر نقطه از جهان بروید و عملکرد بی سیم قابل اعتمادی دریافت کنید.
با برنامه های رایگان Rode کار می کند

برنامه Rode Central به شما این امکان را می دهد که به سرعت تنظیمات دستگاه خود را پیکربندی کنید، ویژگی های پیشرفته را باز کنید، ویژگی ها را فعال و غیرفعال کنید و سیستم عامل خود را به روز کنید.
Rode Capture یک برنامه ویدیویی بصری با ویژگی های خلاقانه منحصر به فرد برای ضبط حرفه ای ویدیو و صدا برای محتوای شما است. این تنها برنامه ویدیویی است که کنترل کامل درون برنامه‌ای میکروفون‌های Rode را ارائه می‌دهد، و با رابط بصری و حالت‌های دوربین دوگانه قدرتمند، Rode Capture برای همه چیز از ضبط مصاحبه‌های ویدیویی و گزارش‌های در محل تا ایجاد محتوا برای TikTok عالی است. حلقه های اسنپ چت یا اینستاگرام.
نرم افزار Rode Connect برای کارهای پادکست، پخش جریانی و ضبط عالی است و به حداکثر 4 مهمان اجازه می دهد تا به یک کامپیوتر متصل شوند. با رابط ضبط بصری الهام گرفته از RodeCaster Pro، Rode Connect دارای فیدرهای سبک پخش، اندازه‌گیری سطح، پدهای صدا، دکمه بی‌صدا، ضبط چند کاناله و موارد دیگر است.
ویژگی های اضافی

خروجی 3.5 میلی متری TRS گیرنده سیگنالی در سطح میکروفون ارسال می کند و آن را با طیف وسیعی از دستگاه ها از جمله دوربین های DSLR و بدون آینه، دستگاه های تلفن همراه و ضبط کننده های صوتی قابل حمل سازگار می کند.
باتری‌های لیتیوم یون پلیمر داخلی تا هفت ساعت عمر باتری را برای عکاسی مداوم فراهم می‌کنند.
پورت‌های USB-C داخلی امکان شارژ باتری، تغذیه از طریق بسته‌های باتری USB خارجی (فروش جداگانه) و به‌روزرسانی‌های میان‌افزار را می‌دهند. گیرنده همچنین هنگام استفاده با دستگاه های تلفن همراه و رایانه، صدا را به پورت USB-C برای اتصال صوتی دیجیتال خروجی می دهد.
دارای دو شیشه جلو پوشیده شده برای به حداقل رساندن صدای باد و خش خش لباس.
سیستم را با یک فرستنده اختیاری (به طور جداگانه فروخته می شود) گسترش دهید تا سه میکروفون را به طور همزمان ضبط کنید.

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، برای ایجاد عکس های حرفه ای و منحصر به فرد و تجربه بهترین نوع فیلمبرداری، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، ویدئو پهباد، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون رود می وایرلس RODE Wireless ME Compact Digital Wireless Microphone System (2.4 GHz, Black)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون رود می وایرلس RODE Wireless ME Compact Digital Wireless Microphone System (2.4 GHz, Black)"، کلیک کنید.