برسی میکروفون بی‌سیم سونی Sony ECM-S1 Wireless Streaming Microphone System with Multi Interface Shoe

توضیحات

بررسی سیستم میکروفون جریان بی‌سیم سونی ECM-S1 با چند رابط


با استفاده از این سیستم میکروفون استریم بی سیم Sony ECM-S1 به لطف خروجی های صوتی متعدد سیمی و بی سیم، پادکست، پخش زنده یا سایر اشکال تولید محتوا را با دوربین، رایانه یا تلفن هوشمند Sony خود ضبط کنید. میکروفون صدا را به یک گیرنده دو کاناله همراه از طریق فناوری بلوتوث 5.3 به کفشک MI دوربین سونی شما برای صدای دیجیتال پایدار منتقل می کند. یک پایه با پایه ضد لغزش و یک نخ 1/4 اینچ – 20 روی پایه دستگاه به شما این امکان را می دهد که میکروفون را به پایه متصل کنید یا آن را به سادگی روی میز خود قرار دهید. از پورت های USB-C یا 3.5 میلی متری TRS استفاده کنید. گیرنده یا پورت میکروفون USB-C برای ضبط مستقیم روی لپ تاپ، تلفن هوشمند یا سایر برندهای دوربین.

میکروفون پخش جریانی با الگوهای انتخابی انتخاب
با استفاده از سوئیچ میکروفون داخلی، بین سه حالت عکاسی جابجا شوید. مونو یک طرفه برای برنامه های صوتی، صوتی و پادکست بهترین است. Omnidirectional به شما امکان می دهد چندین شی یا اتاق را ثبت کنید. استریو یک طرفه برای ضبط موسیقی مناسب است. هنگامی که دهان بلندگو به میکروفون نزدیک است، فیلتر پاپ آپ حاوی مواد منفجره کاهش می یابد.

کفش هایی با رابط های زیاد
برای اتصال بدون کابل به دوربین سازگار Sony خود از کفشک چند رابط یکپارچه گیرنده استفاده کنید. بدنه دوربین در صورت اتصال می تواند برق مورد نیاز گیرنده را تامین کند. صدا از طریق یک سیگنال دیجیتال مستقیم برای صدای با کیفیت بالا بدون آسیب انتقال منتقل می شود.

انواع سیم

خروجی‌های صوتی دیجیتال USB-C روی گیرنده و میکروفون از ضبط صدای 24 بیتی 48 کیلوهرتز در رایانه یا تلفن هوشمند سازگار شما پشتیبانی می‌کنند.
جک 3.5 میلی متری TRS گیرنده از ضبط صدای خروجی استریو بر روی دوربین، رایانه یا گوشی هوشمند سازگار شما پشتیبانی می کند. از جک میکروفون 3.5 میلی متری برای اتصال ورودی میکروفون خارجی استفاده کنید. شما می توانید تا 3 ساعت با استفاده از درگاه گیرنده ضبط کنید، در حالی که میکروفون می تواند تا 13 ساعت را با یک دستگاه ورودی جداگانه ضبط کند.
هنگام استفاده از اتصال USB-C برای ضبط، یک صفحه میکروفون یکپارچه، جک 3.5 میلی‌متری TRS را از ورودی میکروفون خارجی به جک هدفون تغییر می‌دهد. این امر امکان نظارت در زمان واقعی سیگنال صوتی و توانایی کنترل بهتر صدا را با صفحه تنظیم صدا داخلی فراهم می کند.

راه حل های نصب متعدد
پایه دسکتاپ همراه با قابلیت چرخش 360 درجه برای موقعیت یابی بهینه است. به راحتی می توان آن را از میکروفون وصل یا جدا کرد. یک نخ 20-1/4 اینچی در پایین میکروفون می تواند آن را به سه پایه یا بازوی بوم متصل کند.

اتصال بی سیم بلوتوث
این دستگاه ها از طریق کدک کم مصرف LC3plus Bluetooth 5.3 تا فاصله 492 دقیقه با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. کدک بلوتوث LC3plus ضمن حفظ کیفیت صدای بالا، مصرف انرژی کم و تأخیر کم را تضمین می کند.

اگر به دنبال تجربه صدای منحصر به فرد و آزادی حرکت هستید، میکروفون بی سیم سونی بهترین انتخاب است. با اتصال بی سیم، صدایی با کیفیت عالی را بدون کابل های مزاحم تجربه کنید. میکروفون سونی با استفاده از فناوری پیشرفته، انتقال صدای واضح و بی صدا را فراهم می کند. برای خرید از فروشگاه فروشگاه های اینترنتی به دلیل ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش مطمئن می توانید به راحتی این میکروفون را خریداری کرده و از صدای با کیفیت لذت ببرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون بی‌سیم سونی Sony ECM-S1 Wireless Streaming Microphone System with Multi Interface Shoe" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون بی‌سیم سونی Sony ECM-S1 Wireless Streaming Microphone System with Multi Interface Shoe"، کلیک کنید.