برسی میکروفن گودوکس کیت Godox WEC-S 2-Person Wireless Microphone System for Cameras and Mobile Devices

شرح

بررسی سیستم میکروفون بی سیم 2 نفره Godox WEC-S برای دوربین ها و دستگاه های تلفن همراه


با سیستم میکروفون بی سیم 2 نفره Godox WEC-S با استفاده از دو فرستنده با میکروفون داخلی و یک گیرنده دو کاناله با یک کفش چند رابط، فیلم یا مصاحبه 2 نفره ضبط کنید. فرستنده های خود را به برچسب استعداد خود وصل کنید و گیرنده خود را به کفش MI دوربین سازگار Sony خود وصل کنید. پورت USB-C و درگاه 3.5 میلی متری TRS سازگاری بیشتری با سایر مدل های دوربین و دستگاه های تلفن همراه انتخابی شما فراهم می کند. گیرنده و فرستنده هر دو می توانند از فاصله 656.2 اینچی با فرکانس 2.4 گیگاهرتز ارتباط برقرار کنند.

یک میکروفون یکپارچه اضافی روی گیرنده به شما امکان می دهد صدا را از مصاحبه کننده خود در پشت دوربین ضبط کنید تا ویرایش کارآمدتر شود. نشانگرهای LED روی قطعات به شما امکان می دهد وضعیت و حالت برق را کنترل کنید. کنترل‌های داخلی بین ضبط دیجیتال و آنالوگ، حالت‌های مونو و استریو جابجا می‌شوند، کاهش نویز پویا را فعال می‌کنند یا دستگاه‌ها را با هم جفت می‌کنند. باتری های داخلی هر بار تا 8 ساعت انرژی قطعات را تامین می کنند و تنها در 2 ساعت با استفاده از درگاه های شارژ USB-C قابل شارژ هستند.

ویژگی ها در یک نگاه
فرکانس 2.4 گیگاهرتز، فاصله انتقال 656 اینچ
گیرنده دو کاناله با میکروفون همه جانبه داخلی
نشانگرهای LED و کنترل های آنبرد
کاهش پویا نویز برای بهبود صدا
خروجی صدای 3.5 میلی متری TRS، خروجی کفش MI، خروجی صوتی USB-C
باتری فرستنده 140 میلی آمپر ساعت، باتری گیرنده 200 میلی آمپر ساعت، عمر باتری 8 ساعت
کیس شارژ 1400 میلی آمپر ساعتی زمان کار را به 21 ساعت افزایش می دهد
کابل 3.5 میلی متری TRS، کابل 3.5 میلی متری TRS به TRRS، شیشه جلو چرمی، کیف ذخیره سازی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن گودوکس کیت Godox WEC-S 2-Person Wireless Microphone System for Cameras and Mobile Devices" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن گودوکس کیت Godox WEC-S 2-Person Wireless Microphone System for Cameras and Mobile Devices"، کلیک کنید.