برسی فرستنده ویدیوی بی سیم DJI SDR Transmission Transmitter

شرح

بررسی فرستنده ویدیوی بی سیم DJI SDR Transmission Transmitter


فرستنده SDR DJI برای انتقال ویدئو با کیفیت بالا و پایدار در مجموعه های عکسبرداری با اندازه کوچک تا متوسط، برای انتقال فیلم در فواصل طولانی با وضوح 1080p60 با استفاده از فناوری اختصاصی DJI طراحی شده است. انتقال SDR (رادیو تعریف شده با نرم افزار) از یک سیستم پرش فرکانس خودکار سه باند (DFS، 2.4 گیگاهرتز و 5.8 گیگاهرتز) استفاده می کند که منجر به نفوذ بالا و مسافت تا 2.9 مایل می شود. این سیستم برای انتقال فیلم از یک دستگاه دوربین تکی به تعداد نامحدودی گیرنده یا دستگاه های تلفن همراه ایده آل است، به ویژه در مجموعه های شلوغ یا در اطراف معماری متراکم که در آن راه حل معمولی مبتنی بر Wi-Fi مصرف کننده غیرممکن است.

گیربکس قوی تا 10000′

DJI SDR Transmission با استفاده از فناوری SDR اختصاصی خود که مناطق عکس برداری گسترده و پویا را در خود جای می دهد، می تواند تا 10000 اینچ برسد. حداقل تأخیر تنها 35 میلی ثانیه است که نظارت روان و دسترسی گسترده را تضمین می کند.
انتقال تصویر با کیفیت بالا

این سیستم از انتقال ویدئو با رزولوشن 1080p60 با نرخ بیت بالا تا 20 مگابیت در ثانیه پشتیبانی می‌کند و نظارت روان و همکاری با جزئیات تصویر بالا، صدای واضح و رنگ‌های زنده را تضمین می‌کند.
پرش فرکانس خودکار بدون درز

فناوری SDR از پرش فرکانس خودکار بدون درز در باندهای فرکانسی 2.4 گیگاهرتز، 5.8 گیگاهرتز و DFS پشتیبانی می کند. در صورت تداخل، هنگام کار در یک محیط پیچیده با موانع زیاد، می تواند به طور خودکار به تمیزترین کانال سوئیچ کند.
هنگامی که سیستم انتقال SDR در حالت کنترل SDR یا حالت Wi-Fi به برنامه متصل می شود، کاربران همچنین می توانند به صورت دستی کانال های برنامه را تغییر دهند و همزمان کیفیت کانال را کنترل کنند.

گیرندگان نامحدود

در حالت پخش، هر فرستنده می تواند به تعداد نامحدودی گیرنده متصل شود و تجربه نظارتی با کیفیت بالا را برای چندین همکار فراهم کند و نیازهای نظارت مستقل نقش های مختلف حرفه ای را برآورده کند.
انتقال ابرداده

انتقال SDR از انتقال ابرداده از دوربین های اصلی سینما مانند ARRI و RED از طریق ورودی SDI پشتیبانی می کند. این امکان را برای کارگردانان، فیلمبرداران و خدمه DIT فراهم می کند تا به اطلاعات دقیق دوربین در زمان واقعی دسترسی سریع داشته باشند.
تماس صوتی
عملکرد تماس صوتی ارتباط صوتی یک به یک در زمان واقعی را بین گیرنده و فرستنده امکان پذیر می کند و امکان مکالمه یکپارچه بین فیلمبردار و کارگردان یا مشتری را در هر زمان فراهم می کند.
دوربین/کنترل گیمبال

سیستم انتقال SDR از کنترل PTP بر روی دوربین ها، نمایش و تنظیم دیافراگم، شاتر، ISO و حتی فعال کردن عملکردهای عکس و فیلم دوربین از طریق برنامه پشتیبانی می کند. همچنین از کنترل CEC برای دوربین های سونی با استفاده از حالت Mirror Control پشتیبانی می کند. لیست سازگاری دوربین انتقال DJI SDR را برای دوربین های سازگار ببینید.
هنگامی که به گیمبال متصل می شود، از Force Mobile، جوی استیک مجازی و ویژگی های جدید گیمبال در صورت اتصال به گیمبال از طریق برنامه پشتیبانی می کند.

پورت USB-C جهانی

فرستنده از چندین روش نظارت پشتیبانی می کند و می تواند سه سیگنال SDR و دو سیگنال Wi-Fi را به طور همزمان ارسال کند. گیرنده می تواند از طریق SDI/HDMI به مانیتورها خروجی دهد و فرستنده همچنین امکان اتصال مستقیم به تلفن های هوشمند یا تبلت ها از طریق Wi-Fi را برای سازگاری بیشتر فراهم می کند. گیرنده همچنین می تواند از خروجی USB-C با کابل USB-C برای اتصال مستقیم گیرنده به تلفن هوشمند یا تبلت برای نظارت روان و پایدار استفاده کند.
منبع دوربین را تغییر دهید

هنگامی که فرستنده در حالت پخش به برنامه DJI Ronin متصل می شود، کاربران می توانند به طور یکپارچه بین منابع دوربین در برنامه جابجا شوند تا به سرعت دوربین های مختلف را نظارت کنند.
ابزارهای نظارت بر برنامه

این برنامه از ضبط و پخش محلی پشتیبانی می کند و محتوای ضبط شده را می توان در صفحه پخش بررسی کرد. همچنین از ابزارهای نظارتی اولیه مانند LUT، پیکینگ، شکل موج و رنگ کاذب پشتیبانی می کند و یک تجربه نظارت حرفه ای را ارائه می دهد.
گزینه های قدرت

فرستنده را می توان مستقیماً از طریق کابل USB-C با استفاده از شارژر سریع USB PD، منبع تغذیه استاندارد USB یا از طریق یک باتری سری L با استفاده از درگاه داخلی پشت دستگاه تغذیه کرد.
فرستنده همچنین دارای پایه آداپتور گیمبال است و در صورت استفاده با DJI RS 4 Pro، RS 4 یا RS 3 Pro، فرستنده را می توان بر روی گیمبال نصب کرد و مستقیماً از آن تغذیه کرد و نیاز به باتری جداگانه را از بین برد.

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید تا بتوانید عکس های حرفه ای و منحصر به فرد خلق کنید و بهترین نوع فیلمبرداری را تجربه کنید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، ویدئو پهباد، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فرستنده ویدیوی بی سیم DJI SDR Transmission Transmitter" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فرستنده ویدیوی بی سیم DJI SDR Transmission Transmitter"، کلیک کنید.