برسی ریموت کنترل پهپاد دی جی ای برای Mini 3 Pro و Mavic 3 مدل DJI RC Remote Controller for DJI Drones

شرح

بررسی کنترل از راه دور DJI RC برای پهپادهای DJI برای Mini 3 Pro و Mavic 3


کنترل پهپادهای بلند پرواز
از این کنترل از راه دور RC از DJI برای کنترل پهپاد Mavic 3، Mavic 3 Cine، Mini 3 Pro یا Air 2S خود استفاده کنید. RC نه تنها به شما امکان می‌دهد حرکت پهپاد خود را با جوی استیک‌ها و دکمه‌های بصری خود کنترل کنید، بلکه می‌تواند ویدیوی زنده با وضوح 1080p60 را تا فاصله 9 مایلی در صورت اتصال به پهپادهای سازگار با O3/O3+، صفحه نمایش لمسی 5.5 اینچی HD با 700 سی‌دی بر متر مربع پخش کند. روشنایی به شما این امکان را می دهد که ویدیوی خود را نظارت کنید و تنظیمات را در لحظه انجام دهید.

تکنولوژی انتقال ویدئو
هنگامی که با پهپادهایی که از انتقال O3+ پشتیبانی می‌کنند، RC می‌تواند پخش زنده با تاخیر 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه تا 9 مایل ارائه دهد. برای پرواز ایمن تر، به هندلینگ نرم تری دست پیدا کنید.

رابط داخلی
چندین گزینه اتصال – Wi-Fi 802.11a/b/g/n دو باند 2.4/5 گیگاهرتز و بلوتوث 4.2 – کنترل پرواز مداوم و اتصال به برنامه DJI Fly را برای شخصی‌سازی فردی با دو دکمه فراهم می‌کند. آنتن‌های RC در بدنه کنترل‌کننده برای فرم کوچک‌تر و سبک‌تر که تنها 13.6 اونس وزن دارد، یکپارچه شده‌اند.

خصوصیات فیزیکی
میله های کنترل فنر دوتایی کنترل صاف و دقیق تری را ایجاد می کنند. دکمه ها و کنترل پنل های ارتقا یافته را می توان با استفاده از برنامه DJI Fly سفارشی کرد تا به بهترین نحو با سبک خلبانی شما مطابقت داشته باشد. بین حالت‌های Cine، Normal و Sport جابه‌جا شوید. یک اسلات microSD فضای ذخیره سازی RC را تا 512 گیگابایت افزایش می دهد.

صفحه نمایش لمسی داخلی
صفحه نمایش لمسی 5.5 اینچی HD برای
این به طور یکپارچه به پهپاد شما متصل می شود تا به شما در کنترل حالت های پرواز و مشاهده تصاویر از پروازهای قبلی و موارد دیگر کمک کند.

عمر باتری طولانی، نشانگرهای LED
باتری‌های لیتیوم یونی 5200 میلی‌آمپری داخلی در مجموع چهار ساعت دوام می‌آورند و می‌توان آن را با استفاده از کابل برق USB-C شارژ کرد. بین 1.5 تا 2.3 ساعت طول می کشد تا به قدرت کامل برسد. نشانگرهای LED روی کنترل از راه دور به شما امکان می دهد عمر باتری آن را کنترل کرده و وضعیت اتصال آن را مشاهده کنید.
اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید تا بتوانید عکس های حرفه ای و منحصر به فرد خلق کنید و بهترین نوع فیلمبرداری را تجربه کنید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، ویدئو پهباد، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی ریموت کنترل پهپاد دی جی ای برای Mini 3 Pro و Mavic 3 مدل DJI RC Remote Controller for DJI Drones" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی ریموت کنترل پهپاد دی جی ای برای Mini 3 Pro و Mavic 3 مدل DJI RC Remote Controller for DJI Drones"، کلیک کنید.