برسی ربموت کنترل پهپاد دی جی ای DJI RC Pro Remote Controller

شرح

بررسی کنترل از راه دور DJI RC Pro


پهپاد خود را با کنترل از راه دور RC Pro از DJI کنترل کنید و از یک راه حل همه کاره که سفارشی سازی و توسعه را متناسب با سبک پرواز شما ارائه می دهد لذت ببرید. با RC Pro، می توانید تلفن خود را در جیب خود نگه دارید زیرا دارای صفحه نمایش لمسی 5.5 اینچی 1080p 10 نقطه ای است که با قابلیت پخش زنده پهپادهای انتخابی DJI کاملاً کار می کند. صفحه نمایش برای مشاهده در فضای باز بهینه شده است. اما حالت خارج از منزل را می توان طوری تنظیم کرد که به طور خودکار برای استفاده در شرایطی تا نور مستقیم خورشید تنظیم شود.

هنگام دریافت پخش زنده از پهپاد، می توانید از اتصال Mini HDMI برای خروجی ویدیو به یک مانیتور اضافی استفاده کنید. سایر ویژگی‌ها شامل اتصال شبکه دو باند Wi-Fi 6 (802.11ax) 2.4/5.8GHz با 2 x 2 MIMO برای دسترسی به اینترنت با مرورگر داخلی است یا می‌توانید APK خود را کنار بگذارید تا تجربه خود را با چهار دکمه روی RC سفارشی کنید. Pro را می توان از طریق برنامه DJI Fly سفارشی کرد تا با سبک خلبانی شما مطابقت داشته باشد.

سازگاری
کنترل از راه دور DJI RC Pro با پهپادهای DJI زیر سازگار است:
Mavic 3 Pro
Mavic 3 Pro Cine
Mavic 3 Classic
Mavic 3
سینما ماویک 3
مینی 3 پرو
ایر 2 اس
ویژگی های اضافی
32 گیگابایت حافظه داخلی
اسلات microSD برای افزایش حافظه تا 512 گیگابایت
پشتیبانی از بلوتوث 5.1
اسپیکر داخلی
تا سه ساعت عمر باتری

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، برای ایجاد عکس های حرفه ای و منحصر به فرد و تجربه بهترین نوع فیلمبرداری، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، ویدئو پهباد، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی ربموت کنترل پهپاد دی جی ای DJI RC Pro Remote Controller" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی ربموت کنترل پهپاد دی جی ای DJI RC Pro Remote Controller"، کلیک کنید.