برسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony PXW-Z200 4K 1 CMOS Sensor XDCAM Camcorder

توضیحات

بررسی دوربین فیلمبرداری Sony PXW-Z200 4K 1 CMOS Sensor XDCAM

برسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony PXW-Z200 4K 1 CMOS Sensor XDCAM Camcorder

دوربین فیلمبرداری Sony PXW-Z200 4K 1 CMOS Sensor XDCAM خالقانی که به دنبال فوکوس خودکار سریع کادربندی خودکار و اشتراک گذاری سریع محتوا در قالب فشرده هستند می توانند به دوربین فیلم برداری 4K 4K 1 اینچی Sony PXW-Z200 با حسگر CMOS XDCAM مراجعه کنند. این جانشین شامل PXWZ190 است که برای تحرک بالا طراحی شده است. سنسور 1 اینچی Exmor RS CMOS برای وضوح UHD 4K فوکوس خودکار و کادربندی خودکار با کمک هوش مصنوعی فیلتر ND الکترونیکی متغیر پردازش BIONZ XR و تطبیق رنگ با دوربین های Sony Cinema Line. دارای زوم اپتیکال 20 برابری و دارای دو باند وای فای 2.4/5 گیگاهرتز و اترنت برای پخش زنده از طریق RTMP/RTMPS پروتکل های SRT و گزینه های FTP. از برنامه Sony Monitor & Control برای مشاهده عکس های خود با گوشی هوشمند یا تبلت خود استفاده کنید. بسته پخش پسند MXF با به روز رسانی سیستم عامل برنامه ریزی شده برای تابستان 2025 در دسترس خواهد بود.

سنسور 1 اینچی Exmor RS CMOS
حسگر 1.0 اینچی Exmor RS CMOS PXW-Z200 از طراحی انباشته شده خود برای ارائه کیفیت تصویر بهینه سرعت خواندن سریعتر و عملکرد عالی در نور کم استفاده می کند. با استفاده از نمونه برداری بیش از حد 5K با نمونه برداری مجدد کامل پیکسل تصاویر 4K خیره کننده ای تولید می کند.
20 برابر زوم اپتیکال بیشتر
با زوم 24 تا 480 میلی متری فول فریم سری G سری G عکس های مختلفی از کلوزآپ تا زاویه باز در داخل خانه بگیرید. برای افزایش دامنه زوم تا 30 برابر در 4K و 40 برابر در HD روی ویژگی زوم تصویر واضح ضربه بزنید.
پردازش BIONZ XR
آخرین پردازشگر تصویر BIONZ XR TM نرخ فریم بالاتر فوکوس خودکار سریعتر کنترل ATW بهبود یافته و کاهش نویز عالی را امکان پذیر می کند. استفاده از حسگر تصویر با وضوح بالا به شما امکان می دهد بهترین بافت ها و بهترین جزئیات را ثبت کنید. نمونه برداری بیش از حد 5K با نمونه برداری مجدد کامل پیکسل اطلاعات کافی تصویر را در ویدیوهای خیره کننده UHD 4K60 متراکم می کند.
فوکوس خودکار پیشرفته با استفاده از هوش مصنوعی

یادگیری عمیق PXW-Z200 با استفاده از هوش مصنوعی تشخیص دقیق اشیاء انسانی را فراهم می کند.
سیستم فوکوس خودکار هیبریدی سریع آن با پوشش 81 درصدی پشتیبانی بهتری از فوکوس خودکار تشخیص سوژه و ردیابی بی درنگ را فراهم می کند.
قاب بندی خودکار
با استفاده از قابلیت قاب بندی خودکار که به طور خودکار اشکال انسان را تشخیص می دهد و کادر را در مرکز سوژه تنظیم می کند سوژه های خود را با اطمینان دنبال کنید. به خصوص برای عکاسی انفرادی مفید است Auto Framing عکسبرداری دستی را تقلید می کند و در عین حال به شما امکان می دهد با سوژه خود درگیر شوید.
نرخ فریم انعطاف پذیر
ضبط ویدیو تا UHD 4K60 و نرخ فریم بالا تا UHD 4K120 و 1080p HD با سرعت 240 فریم در ثانیه. سرعت حرکت آهسته شامل 4 برابر در 4K30 و 5 برابر در 4K24p با فوکوس خودکار پرسرعت برای شفاف نگه داشتن سوژه شماست.
تولید مثل حرفه ای و شبیه فیلم است

S-Cinetone ITU709 709tone HLG Live HLG Mild و HLG Natural را می توان با تنظیمات مشکی ماتریسی و بیشتر بهینه کرد.
محتوای PXW-Z200 را می توان با فیلم های دیگر دوربین های پخش سونی و سینما لاین مطابقت رنگ داد.
اتصال 12G-SDI
رابط این دوربین فیلمبرداری شامل ورودی و خروجی تا 12G-SDI ورودی و خروجی کد زمان Genlock USB-A USB-C LAN REMOTE و کانکتورهای اضافی می باشد.
حالت تمام اتوماتیک
هنگامی که عملیات بیش از حد گیج کننده می شود می توانید به سادگی با تکان دادن یک سوئیچ به حالت کاملاً خودکار بروید. تنظیمات خودکار شامل حالت های ND Iris Gain Shutter و White Balance است.
فیلتر ND متغیر داخلی

PXW-Z200 دارای عملکرد فیلتر ND متغیر است.
طیف گسترده ای از 1/4 تا 1/128 ND را ارائه می دهد.
از متغیر ND برای تنظیم یکپارچه نوردهی خود در حین چرخاندن شماره گیر استفاده کنید.
انتقال آسان فایل
PXW-Z200 به شما این امکان را می دهد که پروکسی و کلیپ های اصلی را مستقیماً از کارت حافظه ابری یا سرور FTP آپلود کنید. هنگامی که ضبط پس از ثبت سرور مورد نظر در دوربین متوقف می شود فایل ها را به طور خودکار انتقال دهید. حتی می توانید کلیپ های پروکسی را در بخش هایی ضبط کنید و در حین ضبط آن ها را به ترتیب انتقال دهید. برنامه اضافی Creator’s Cloud for Enterprise C3 Portal با دسترسی سریع تر به فایل های ویدیویی برای ویرایش و اشتراک گذاری انتقال ابر را آسان می کند.
پخش زنده

پخش مستقیم از دوربین از طریق Wi-Fi یا از طریق اتصال اترنت سیمی.
شما می توانید با استفاده از پروتکل های RTMP/RTMPS و SRT به پلتفرم های سازگار استریم کنید.
تعادل رنگ سفید پیشرفته
ATW (ردیابی خودکار تعادل) PXW-Z200 عملکرد بهتری را حتی در مناطق سایه دار تضمین می کند.
تثبیت کننده تصویر پیشرفته
لرزشگیر داخلی لرزش دوربین را به حداقل می رساند و نرم ترین عکس های ممکن را به شما ارائه می دهد. تثبیت کننده حالت فعال از عناصر اپتیکال و الکترونیکی استفاده می کند تا عکس های دستی شما مانند یک گیمبال به نظر برسد.
منظره یاب OLED و LCD 3.5 اینچی

PXW-Z200 یک منظره یاب OLED و یک LCD 3.5 اینچی با جزئیات برای نظارت بر عکس شما ارائه می دهد.
OLED EVF با کنتراست بالا یک نمای 2.36 مگاپیکسلی واضح و در عین حال مسدود کردن نور محیط ارائه می دهد.
ال سی دی را می توان برای بهترین دید قرار داد و با پوشش خورشیدی عرضه می شود.
گزینه های ضبط
انتخاب گزینه های ضبط به این معنی است که می توانید بهترین راه حل را برای هر پروژه ای که انجام می دهید انتخاب کنید. XAVC SI را برای ضبط 10 بیتی 4:2:2 4K (QFHD) با بالاترین کیفیت و به دنبال آن Intra-Frame H.264 انتخاب کنید.
XAVC HS-L (H.265) و XAVC SL (H.264) قابل انتخاب 4:2:2 یا 4:2:0 با ضبط طولانی GOP برای زمان ضبط طولانی و کارایی ذخیره فایل هستند.
XAVC HS امکان ضبط فایل های پراکسی کوچکتر (تا 16 مگابیت در ثانیه) را برای پیش نمایش و ویرایش فراهم می کند.
بسته مناسب پخش MXF با به روز رسانی سیستم عامل در تابستان 2025 در دسترس خواهد بود.
دو اسلات کارت حافظه
PXW-Z200 دارای دو اسلات کارت حافظه سازگار با کارت های CFexpress نوع A و SD است.
کنترل از راه دور و مانیتورینگ بی سیم

از اتصال Wi-Fi داخلی با برنامه نظارت و کنترل استفاده کنید.
کادربندی و نظارت را بررسی کنید و کنترل های دوربین را تنظیم کنید.
4 کانال صوتی
اتصالات MI (چند رابط) و XLR را برای ضبط حداکثر چهار کانال صدا ترکیب کنید. شماره گیری های صوتی به شما امکان می دهند به سرعت سطوح را برای دو کانال بدون نیاز به پیمایش در درخت منو تنظیم کنید.
منبع تغذیه باتری سونی
مانند بسیاری از دوربین های دیگر سونی دوربین فیلمبرداری PXW-Z200 از بسته های BP-U35 BP-U70 یا BP-U100 استفاده می کند که به شما امکان می دهد از باتری های موجود خود استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony PXW-Z200 4K 1 CMOS Sensor XDCAM Camcorder" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony PXW-Z200 4K 1 CMOS Sensor XDCAM Camcorder"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه