برسی دوربین اینستا Insta360 X3 360° Camera

توضیحات

بررسی دوربین Insta360 X3 360°


دوربین Insta360 X3 360 با سنسور ارتقا یافته 1/2 اینچی و صفحه نمایش لمسی بزرگتر، دوربین Insta360 X3 360 قادر به ضبط ویدیوهای 360 درجه با کیفیت بالا با یک دوربین اکشن قابل حمل تک لنز است. X3 یک طراحی آماده برای استفاده با نرم افزار مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می دهد. برای یک رویکرد بصری برای ایجاد محتوای پویا در هر محیطی. طراحی مقاوم IPX8 آن تا 33 اینچ ضد آب است و دارای باتری داخلی 1800 میلی آمپری قابل شارژ برای عکاسی طولانی است.
سخت مثل میخ

ویدیوی 5.7K 360 درجه، حالت تک لنز 4K

360 Creative Powerhouse

دو لنز 360 درجه X3 می توانند به راحتی تا 5.7K ویدیو و عکس های 72MP ضبط کنند. می‌توانید به تصویربرداری تک لنز بروید و ویدیوی 4K تا 30 فریم در ثانیه ضبط کنید. برای عکس‌های با زاویه دید 170 درجه، حالت MaxView را با وضوح 2.7K روشن کنید.

بازسازی با هوش مصنوعی

ابزارهای قاب بندی مجدد هوش مصنوعی به طور خودکار عکس شما را در حالت 360 درجه تغییر می دهند و بین حالت های مختلف عکس جابجا می شوید. حالت “Me” جلوه یک چوب سلفی نامرئی را ایجاد می کند و فیلم را تا 1080p با سرعت 30 و 60 فریم بر ثانیه ضبط می کند. این افکت معادل یک فریم مجدد 5.7K ایجاد می کند و از نسبت های 16:9 و 9:16 پشتیبانی می کند. این رابط هوش مصنوعی بدون در نظر گرفتن پیکربندی چوب سلفی، نیاز به قاب‌بندی مجدد عکس‌های خود را در پست در حالی که زوایای هوایی و پرسپکتیوهای سوم شخص ثبت می‌کنید را از بین می‌برد.

به روز رسانی الگوریتم صوتی

X3 می تواند صدای استریو را با کاهش نویز باد و بهبود 360 درجه ضبط کند. X3 با استفاده از چهار میکروفون داخلی و الگوریتم صوتی ارتقا یافته، صدای طبیعی و متعادل تری نسبت به مدل قبلی خود می گیرد. همچنین به شما این امکان را می دهد که از Voice Control 2.0 برای تغییر تنظیمات خود در زمانی که دوربین شما از روی چوب سلفی یا هدبند دور از دسترس است استفاده کنید.

فیلم بسیار صاف و تثبیت شده

تثبیت وضعیت جریان

به لطف ژیروسکوپ 6 محوره و فناوری تثبیت کننده FlowState، X3 تضمین می کند که فیلم شما ثابت می ماند. حالت فعال HDR 360 درجه به ویژه برای ورزش های اکشن مانند زیپ لاینینگ و دوچرخه سواری در کوهستان طراحی شده است و ویدیوی شما را در حین حرکت ثابت نگه می دارد و در عین حال جزئیات را در هایلایت ها و سایه ها برای فیلم های واضح تر حفظ می کند. قفل افقی صفحه افقی ویدیوی شما را ثابت نگه می‌دارد و به دوربین اجازه می‌دهد آزادانه بچرخد و در عین حال شبح را در سطح نگه می‌دارد.
حالت های جدید ضبط

فیلمبرداری تایم لپس 8K 360 درجه و گلوله اسلوموشن 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه.

حالت پیش ضبط با شروع ضبط 15 تا 30 ثانیه قبل از فشار دادن شاتر به پیش بینی عمل قبل از وقوع کمک می کند.

این تضمین می کند که دقیقاً لحظه ای را که در ماهی بزرگ روز می چرخید یا در بهترین موج موج سواری می کنید، بگیرید. وقتی فعال شد،

دوربین به طور مداوم صدا و تصویر را برای بازه زمانی مورد نظر شما ضبط می کند، اما تنها زمانی که دکمه شاتر را فشار دهید در کارت SD ذخیره می شود.

ضبط حلقه به طور مداوم ویدیو را ضبط می کند در حالی که هر دقیقه از ضبط را در فایل های جداگانه ذخیره می کند. این باعث صرفه جویی در فضای کارت حافظه می شود و می تواند X3 را به یک دوربین ضبط تبدیل کند.

کنترل و نظارت بهبود یافته است

صفحه نمایش لمسی عظیم

یک صفحه نمایش لمسی بزرگتر 2.29 اینچی در پشت دوربین، نمای واضحی از فیلم شما در حین عکاسی فراهم می کند. چهار دکمه عمل با بازخورد لرزشی بین حالت‌های عکاسی برای کنترل سریع سوئیچ می‌کنند.

Wi-Fi 50٪ سریعتر و فناوری بلوتوث 5.0 ارتقا یافته انتقال سریعتر فایل را نسبت به مدل قبلی برای ویرایش سریعتر با برنامه iOS/Android فراهم می کند.

ویرایشگر و انیماتور عکس هوش مصنوعی

نمایش آزمایشگاه

با استفاده از برنامه Insta360 با گوشی هوشمند خود، می توانید به راحتی کلیپ های رسانه های اجتماعی را با افکت ها و حالت های جدید ویرایش کنید. پایگاه داده‌ای که به‌طور مرتب از جلوه‌های خلاقانه به‌روزرسانی می‌شود، مدل‌هایی با کاربرد آسان مانند حالت دماغه، «Sky Swap» و «Street Lapse» را ارائه می‌دهد. از برنامه بخواهید تا عکس های 360 درجه شما را با Photo Animator با استفاده از تشخیص چهره هوش مصنوعی و جلوه های از پیش تعیین شده به فیلم های متحرک تبدیل کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین اینستا Insta360 X3 360° Camera" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین اینستا Insta360 X3 360° Camera"، کلیک کنید.