برسی دوربین اکشن Insta360 X4 360° 8K Camera

شرح

بررسی دوربین اکشن Insta360 X4 360° 8K


دوربین اکشن 360 درجه 8K Insta360 X4 در دنیای ویدیوهای سینمایی 360 درجه غوطه ور شوید، قادر به فیلمبرداری 360 درجه 8K30 در حالت دو یا تک لنز، همه در یک دوربین اکشن قابل حمل. X4 یک طراحی آماده برای استفاده با نرم افزار مبتنی بر هوش مصنوعی برای یک رویکرد بصری برای ایجاد محتوای پویا در هر محیطی، و همچنین یک محافظ لنز قابل جابجایی، فیلم تا 5K120 “Bullet Time” و 11K تایم لپس ارائه می دهد. X4 همچنین دارای طراحی مقاوم به روز شده است، به طور طبیعی تا 33 اینچ ضد آب است و دارای باتری قابل شارژ 2290 میلی آمپر ساعتی ارتقا یافته برای افزایش زمان اجرا است.
ویدیوی 360 درجه 8K30

X4 دارای رزولوشن فوق العاده شفاف 8K است که 78 درصد بیشتر از 5.7K پیکسل برای جزئیات و وضوح بیشتر دارد، که باعث می شود ویدیوهای بازفریم شده با فیلم های دوربین استاندارد برای ویرایش آسان تر سازگارتر باشد. از آنجایی که فیلم با فشرده‌سازی H.265 با کیفیت بالا گرفته می‌شود، فایل‌های 8K به اندازه‌ای کوچک هستند که می‌توان با استفاده از برنامه Insta360 یا Insta360 Studio آن را ویرایش کرد.
توجه: عکاسی 8K از قدرت بیشتری نسبت به وضوح کمتر استفاده می کند. فقط در نور روز با کیفیت 8K عکس بگیرید. توصیه می شود هنگام عکاسی در نور کم رزولوشن را کاهش دهید.

60 فریم در ثانیه ضبط کنید و در حالت من سرعت آنها را کاهش دهید

X4 از ویدیوهای 5.7K60 برای گرفتن عکس های صاف با وضوح فوق العاده بالا پشتیبانی می کند. این دوربین همچنین از فیلمبرداری 4K100 برای حرکت فوق العاده آهسته پشتیبانی می کند. همچنین دارای حالت «Me» است که ویدیوهای مسطح را با میدان دید 170 درجه ضبط می کند که برای ویدیوهای POV با یک چوب سلفی نامرئی مناسب است. Me Mode از حالت‌های حرکت آهسته 4K30 و 2.7K120 با دوخت خارجی پشتیبانی می‌کند. در حالت 2.7K30، X4 از پیوند درون دوربین با فایل های MP4 آماده برای اشتراک گذاری پشتیبانی می کند.
عکس های 72 مگاپیکسلی PureShot

X4 از هوش مصنوعی PureShot برای پردازش عکس‌های ۷۲ مگاپیکسلی در دوربین استفاده می‌کند و تصاویری با کیفیت بالا و آماده اشتراک‌گذاری با نویز کم و رنگ‌های باکیفیت ارائه می‌کند.

MegaView FOV

MegaView یک گزینه جدید Field of View (FOV) در نرم افزار App/Studio است که ویدیوی 360 درجه را با اعوجاج کمتر لبه برای کیفیت کلی تصویر بالاتر پردازش می کند. MegaView از نسبت‌های چندگانه از جمله 1:1، 9:16، 16:9، 4:3، 3:4 و 2:35:1 پشتیبانی می‌کند.
2 دوربین در 1 با حالت تک لنز 4K60

X4 به عنوان یک دوربین اکشن با زاویه دید عریض عمل می کند و تنها با یک لنز عکاسی می کند. این ویژگی در X4 نسبت به مدل های قبلی ارتقا یافته و از 4K60 پشتیبانی می کند و از میدان دید تا 170 درجه پشتیبانی می کند.
توجه: 4K60 برای شرایط کم نور مناسب نیست.

چوب سلفی نامرئی برای پخش سوم شخص

هنگامی که X4 به یک چوب سلفی متصل می شود، چوب در ویرایش شما ناپدید می شود و به شما امکان می دهد زوایای هوایی و پرسپکتیوهای سوم شخص را که بدون دوربین دوم امکان پذیر است، ثبت کنید.
اپلیکیشن موبایل Insta360
اپلیکیشن موبایل Insta360 به شما امکان می دهد به راحتی ویدیوهای 360 درجه را ویرایش کنید.
ویرایش سریع: از بین چندین روش قالب‌بندی مجدد، مانند حرکت فیزیکی تلفن، کشیدن صفحه نمایش، استفاده از جوی استیک مجازی جدید، یا فشار طولانی برای فعال کردن Deep Track 3.0 ارتقا یافته برای عکاسی حتی نرم‌تر، انتخاب کنید.
ویرایش هوش مصنوعی: ویرایش آسان کادربندی و ویرایش را برای کاربران تازه کار آسان می کند.
حالت حرفه ای: برای یک رویکرد عملی، می توانید به صورت دستی فریم های کلیدی را اضافه کنید و با استفاده از تب Pro ویرایش های پیشرفته انجام دهید.
Shot Lab: مجموعه ای از جلوه های استوک ویرایش را آسان می کند.
Motion ND: فیلترهای ND سینمایی را بدون نیاز به فیلترهای واقعی برای دستیابی به افکت Motion ND اعمال کنید.
دانلود برنامه پس‌زمینه: در حالی که برنامه Insta360 بی‌صدا در پس‌زمینه اجرا می‌شود، ویدیو را از دوربین دانلود کنید و گوشی شما را برای چیزهای دیگر آزاد می‌کند.
کنترل ژست با هوش مصنوعی
اکنون می‌توانید از حرکات دست برای شروع/توقف ضبط یا گرفتن عکس استفاده کنید، که برای عکس‌های گروهی، مکان‌های پر سر و صدا، نصب یک چوب سلفی هنگام پوشیدن دستکش‌های ضخیم، یا فقط مزاحم نکردن دیگران در آن منطقه با صداهایی مانند Cool عالی است. کنترل.
Bullet Time 5.7K120

با استفاده از حالت Bullet Time 5.7K120 X4 یک ویدیوی حرکت آهسته “Bullet Time” (مرجع از The Matrix) دریافت کنید. این حالت به شما امکان می دهد با استفاده از نرخ فریم و وضوح بالاتر به جلوه های اسلوموشن سینمایی برسید.
11K Time-Lapse و 8K Time Shift
11K Time-Lapse: ویدیوی تایم لپس 360 درجه اکنون در X4 با وضوح 11K در دسترس است و در طول زمان از یک موقعیت ثابت نمای وسیعی را ثبت می کند.
8K TimeShift: کاربران می توانند با استفاده از یک چوب سلفی هنگام راه رفتن، ویدیوهای خلاقانه ای را در حالتی با کاربری آسان فیلمبرداری کنند.
نرم افزار دسکتاپ Insta360 Studio

از استودیوی جدید و بهبود یافته Insta360 استفاده کنید و مهارت های 360 خود را به سطح بالاتری ببرید و برجسته شوید. Keyframe دارای ابزارهای حرفه ای، رمزگذاری H.265، نرخ بیت 100 مگابیت بر ثانیه، خروجی 4K و نرخ فریم بالا برای فیلم های اکشن است که همگی برای آپلود در سایت هایی مانند YouTube ایده آل هستند.
افزونه جدید Insta360 Reframe برای Adobe Premiere نیز موجود است که در زمان شما در فرآیند ویرایش صرفه جویی می کند. این فایل‌های .insv را مستقیماً بدون دوخت به پریمیر وارد می‌کند، کیفیت تصویر را بهبود می‌بخشد و فرآیند را با عدم نیاز به ترک پریمیر برای پردازش فیلم‌های شما ساده‌تر می‌کند.

محافظ شیشه ای جدید قابل جابجایی

X4 با محافظ‌های لنز قابل جابجایی دوباره طراحی شده است که به شما امکان می‌دهد دوربین را بدون آسیب رساندن به لنزها در میدان حرکت دهید. محافظ‌های اضافی و مجزای لنز ممتاز از شیشه شفاف ساخته شده‌اند که ضد خش و شفاف است و می‌توان از آن در هنگام عکاسی استفاده کرد.
صفحه نمایش 2.5 اینچی لمسی

صفحه نمایش لمسی روشن از شیشه گوریلا گلس بادوام ساخته شده است و به یک صفحه نمایش بزرگتر 2.5 اینچی به روز شده است و به شما امکان می دهد دوربین را کنترل کنید، حالت های عکاسی را انتخاب کنید، تنظیمات را تغییر دهید، عکس ها و فیلم های خود را مرور کنید و موارد دیگر.
باتری 2290 میلی آمپری
X4 با باتری قابل جابجایی 2290 میلی آمپر ساعتی خود، 67 درصد ظرفیت باتری بالاتری نسبت به مدل قبلی خود دارد. تست شده تا 135 دقیقه زمان ضبط در حالت ویدیوی 5.7K30 360. در حالت 8K30 می تواند تا 71 دقیقه کار کند.
حالت جریان را تثبیت کنید

از جاده‌های صخره‌ای گرفته تا موج‌های غلتشی، X4 تثبیت‌کننده تصویر صاف و پایدار را بدون توجه به ماجراجویی‌هایی که در آن هستید، ارائه می‌کند.
قفل افق 360 درجه

مهم نیست که X4 چگونه نصب، نگه داشته یا استفاده می شود، ویدیوی شما با قفل 360 درجه Horizon در برابر افق پایدار و متعادل به نظر می رسد.
طراحی ضد آب

با X4 بدون قاب خود در آب شیرجه بزنید زیرا دوربین تا 33 دقیقه ضد آب است. همچنین می تواند از یک کیس غواصی نامرئی که به طور جداگانه در دسترس است استفاده کند که تا 164 دقیقه عکاسی می کند.
گزینه های اتصال
یک پورت USB-C 3.0 دوربین X4 شما را برای آپلود یا دانلود فیلم به رایانه متصل می کند.
سرعت انتقال Wi-Fi بهبود یافته است تا 58٪ سریعتر از X4 اجرا شود.
کارت microSD می تواند برای ضبط دوربین استفاده شود و کارت با حداقل کلاس UHS-I V30 می تواند تا 1 ترابایت حافظه استفاده کند.

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، برای ایجاد عکس های حرفه ای و منحصر به فرد و تجربه بهترین نوع فیلمبرداری، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، پهباد ویدئویی، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین اکشن Insta360 X4 360° 8K Camera" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین اکشن Insta360 X4 360° 8K Camera"، کلیک کنید.