برسی دوربین اکشن گوپرو GoPro HERO10 Black

توضیحات

دوربین اکشن GoPro HERO10 Black

دوربین اکشن GoPro HERO10 Black از GoPro به‌روزرسانی دوربین اکشن پرچم‌دار با سنسور 23 مگاپیکسلی و طراحی جدید تراشه G2 برای عملکرد بیشتر، سرعت، عملکرد، پاسخ‌دهی کنترل لمسی و نرخ فریم را اضافه می‌کند و این دوربین اکشن عالی را تبدیل می‌کند. این جدیدترین مدل دارای ویدیوهای با کیفیت 5.3K60، 4K120 و 2.7K240 و تصاویر ثابت 23 مگاپیکسلی با تنظیمات حرفه ای به روز شده و ویژگی های کاربردی نسخه قبلی خود، HERO9 است.

نمایشگر جلویی که در مدل قبلی HERO اطلاعات وضعیت را نشان می داد، اکنون 1.4 اینچ بزرگتر شده و نمای زنده را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد برای ضبط ویدیو و موارد مشابه عکس بگیرید. تثبیت کننده دیجیتال جدید HyperSmooth 4.0 با تراز افقی درون دوربین به شما امکان می دهد بدون گیمبال فیلم های روان تر و پایدارتر بسازید. در حالی که هنوز یک دوربین اکشن کامل است، HERO10 Black از ویژگی‌های فوق‌العاده‌اش بهره می‌برد و همچنین به شما امکان می‌دهد از آن به‌عنوان یک وب‌کم برای پخش زنده 1080p Full HD استفاده کنید، همچنین به‌طور خودکار به Cloud متصل می‌شود و به شما امکان می‌دهد فیلم‌های خود را در حین اشتراک آپلود کنید. GoPro. این یک راه حل کامل برای تمام ماجراجویی های دوربین فیلمبرداری شما ارائه می دهد و دارای یک طراحی ناهموار است که 33 اینچ ضد آب است بدون نیاز به محفظه خارجی، اما می توان از محفظه شیرجه اختیاری برای بردن دوربین به آب های بسیار عمیق تر استفاده کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین اکشن گوپرو GoPro HERO10 Black" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین اکشن گوپرو GoPro HERO10 Black"، کلیک کنید.