برسی دوربین اکشن گوپرو GoPro HERO 9 Black

توضیحات

بررسی دوربین اکشن GoPro HERO 9 Black

GoPro HERO 9 Black با افزودن سنسور 23.6 مگاپیکسلی و طراحی کلیدی و ویژگی های مهندسی جدید، دوربین اکشن پرچمدار خود را با همه چیز زنده می کند. HERO9 مشکی به شدت ارتقا یافته است، فیلمبرداری دقیق 5K30 و عکس های 20 مگاپیکسلی را به همراه مجموعه جدیدی از تنظیمات حرفه ای و ویژگی های کاربردی ارائه می دهد.

نمایشگر جلویی که اطلاعات وضعیت مدل قبلی HERO را نشان می‌داد، اکنون 1.4 اینچ بزرگ‌تر است و نمای زنده را ارائه می‌دهد و به شما امکان می‌دهد عکس‌ها را برای vlogging و موارد مشابه قاب‌بندی کنید. تثبیت کننده تصویر دیجیتال HyperSmooth 3.0 به شما این امکان را می دهد تا با تراز کردن افق درون دوربین، ویدیوی روانتر و پایدارتر بدون گیمبال تولید کنید. علیرغم اینکه HERO9 Black یک دوربین اکشن تمام عیار است، از مجموعه ویژگی های عظیم خود بهره می برد تا به شما امکان استفاده از آن را به عنوان وب کم و پخش جریانی زنده Full HD 1080p نیز بدهد. یک راه حل همه کاره برای همه ماجراجویی های دوربین اکشن شما و موارد دیگر در طراحی مستحکمی که 33 اینچ ضد آب است بدون نیاز به قاب خارجی. همچنین می توان از محفظه غواصی اختیاری برای بردن دوربین به آب های بسیار عمیق تر استفاده کرد.

اضافه شده دیگر مجموعه ای از ویژگی های Power Tools است، از جمله قابلیتی به نام HindSight که وقتی روشن می شود، به شما امکان می دهد قبل از زدن دکمه ضبط، 30 ثانیه ویدیو ضبط کنید و مطمئن شوید که هرگز آن لحظه مهم غیرمنتظره را با یک پلک زدن از دست ندهید. یک بازی با توپ یا رویداد دیگر

در حالی که همه این ویژگی‌ها اکنون با هم ترکیب شده و یک سیستم قدرتمند را ارائه می‌کنند، HERO9 Black با بسیاری از ویژگی‌های دیگر که از نسخه‌های قبلی دوربین منتقل شده‌اند، تکمیل می‌شود که برخی از آنها نیز بهبود یافته‌اند. اینها شامل صفحه نمایش لمسی پشتی بزرگ 2.3 اینچی با زوم لمسی، عکس ها و صداهای خام، تایم لپس و شب لپس، حرکت آهسته 8 برابر، نرخ بیت پیشرفته 100 مگابیت در ثانیه، سه میکروفون با کاهش صدای باد پیشرفته، عملکردهای Protune است. با تنظیمات حرفه ای ویدئو و صدا، 14 فرمان صوتی مانند “GoPro, take a picture” و غیره.

HERO9 Black دارای یک پایه داخلی 2 شاخه و یک قسمت پایینی قابل جابجایی است که به شما امکان می دهد آن را به راحتی روی بیش از 45 لوازم جانبی موجود از GoPro برای همه برنامه های خود نصب کنید، چه ورزش های شدید یا پخش زنده در فیس بوک. علاوه بر این، چندین حالت اضافی برای گسترش بیشتر عملکرد دوربین در دسترس هستند، مانند حالت رسانه، که یک میکروفون خارجی و خروجی سیگنال و گزینه‌های نصب اضافی را برای گردش کار چندرسانه‌ای بیشتر اضافه می‌کند. با در نظر گرفتن رسانه‌های اجتماعی، این دوربین همچنین به شما امکان می‌دهد برای گرفتن تصاویر با فرمت ایده‌آل برای پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام، به حالت پرتره بروید. باتری HERO9 Black 30 درصد بیشتر از باتری مدل قبلی است و ظرفیت 1720 میلی آمپر ساعتی دارد که با یک بار شارژ می توانید مدت زمان بیشتری با دوربین کار کنید.

ویدیوی 5K

فیلمبرداری با وضوح 5K30 و حفظ جزئیات بالا حتی در صورت زوم. HERO9 Black که به سنسور جدید 23.6 مگاپیکسلی مجهز شده است، وضوح تصویر واقعی، حرکت صاف و تراز افق داخل دوربین را برای کیفیت تصویر بهینه ارائه می دهد.

عکس 20 مگاپیکسلی با SuperPhoto

عکس های واضح و باکیفیت با وضوح 20 مگاپیکسل بگیرید. از SuperPhoto برای انتخاب خودکار بهترین پردازش تصویر استفاده کنید تا به راحتی عکسی عالی بگیرید.

سیستم ارتقاء مد

HERO9 Black با چندین حالت افزودنی سازگار است که دوربین را برای گردش کار جامع تر گسترش می دهد. مدهای اختیاری عبارتند از Max Lens Mod، Light Mod و Media Mod. در بین این حالت‌ها، می‌توانید به فیلم‌های قفل‌شده در افق، نورپردازی LED، ضبط با میکروفون خارجی و موارد دیگر دست پیدا کنید.

نصب داخلی

نیازی به حمل قاب جداگانه نیست. به سادگی انگشتان تاشو را بچرخانید و دوربین را تقریبا به هر وسیله جانبی نصب وصل کنید.

نمایشگر جلو + صفحه نمایش لمسی عقب

صفحه نمایش لمسی پشت HERO9 Black بزرگتر از دوربین قبلی خود است، اما همان ویژگی های آشنا از جمله زوم لمسی را ارائه می دهد. نمایشگر جلو نیز ارتقا یافته است و اکنون علاوه بر نشانگرهای وضعیت، نمای زنده را نیز شامل می شود. اکنون می توانید عکس خود را مستقیماً از صفحه جلو قاب کنید.

باتری قدرتمند

باتری 1720 میلی آمپری HERO9 Black نسبت به HERO8 Black 30 درصد عمر باتری بیشتری دارد.

صفحه نمایش لمسی بصری

صفحه نمایش لمسی عقب کنترل دوربین، قاب عکس ها، پخش فیلم، گرفتن سلفی و موارد دیگر را آسان می کند.

پخش زنده با کیفیت 1080p

پخش زنده با کیفیت HD 1080p در رسانه های اجتماعی از طریق برنامه GoPro با تثبیت کننده HyperSmooth، و با خیال راحت فیلم های پخش شده را برای بررسی بعدی در یک کارت microSD ذخیره کنید. (برنامه GoPro با iOS و Android سازگار است؛ کارت‌های microSD جداگانه فروخته می‌شوند.)

حالت وب کم

HERO9 Black را به رایانه خود وصل کنید تا با کیفیت 1080p HD پخش شود. از پایه های GoPro اختیاری برای ایجاد راه اندازی وب کم ایده آل خود استفاده کنید.

بادوام + ضد آب

HERO9 Black تقریباً برای تمام شرایط آب و هوایی سخت طراحی شده است و بدون نیاز به قاب ضد آب تا 33 دقیقه دقیقاً از جعبه ضد آب است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین اکشن گوپرو GoPro HERO 9 Black" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین اکشن گوپرو GoPro HERO 9 Black"، کلیک کنید.