برسی دوربین اسمو پاکت 3 کریتور کمبو DJI Osmo Pocket 3 Creator Combo

شرح

بررسی دوربین ترکیبی سازنده DJI Osmo Pocket 3


DJI Osmo Pocket 3 Creator Combo Camera با حرکت ثابت و روان فیلم بسازید. Osmo Pocket 3 با طیف وسیعی از پیشرفت‌ها نسبت به نسل قبلی خود، دارای یک سنسور CMOS 1 اینچی است که ویدیویی با کیفیت بالا و نویز کم را حتی در محیط‌های با کنتراست بالا با وضوح تا UHD 4K120 ارائه می‌کند. سه میکروفون داخلی. ضبط صدای استریو با کاهش نویز محیط و پیشرفت‌های نرم‌افزار ActiveTrack 6.0 برای ردیابی دقیق سوژه در هر دو حالت عکس و ویدیو با حالت‌های عکاسی هوشمند افقی و عمودی، و همچنین D-Log M و پشتیبانی 10 بیتی موجود. تنظیمات را تنظیم کنید و دوربین خود را بررسی کنید. نمایش زنده با استفاده از صفحه نمایش لمسی داخلی 2 اینچی که می تواند برای انتخاب جهت سریع بچرخد. تثبیت کننده گیمبال سبک و بسیار فشرده، قابلیت اطمینان را هنگام عکسبرداری از سکانس های اکشن یا ضبط رویدادهای ورزشی و غیره تضمین می کند. محتوای اکشن برای فیلم های خانوادگی، کنسرت ها و سایر نمایش های زنده در کابل PD. اتصال بی سیم Wi-Fi و بلوتوث نیز پشتیبانی می شود.

اگر در حرفه عکاسی و فیلمبرداری هستید، برای ایجاد عکس های حرفه ای و منحصر به فرد و تجربه بهترین نوع فیلمبرداری، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، ویدئو پهباد، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین اسمو پاکت 3 کریتور کمبو DJI Osmo Pocket 3 Creator Combo" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین اسمو پاکت 3 کریتور کمبو DJI Osmo Pocket 3 Creator Combo"، کلیک کنید.