برسی تبدیل میکروفون رود وایرلس گو به میکروفون دستی RODE Interview GO Handheld Mic Adapter for the Wireless GO

شرح

بررسی آداپتور میکروفون دستی RODE Interview GO Wireless GO


فرستنده Wireless GO خود را با RODE Interview GO به یک میکروفون دستی تبدیل کنید. هنگامی که فرستنده به خوبی در پایه Wireless GO قرار می گیرد، آداپتور صدا و ظاهر یک میکروفون دستی را به شما می دهد.

Interview GO شامل آداپتور و شیشه جلو است. به سادگی فرستنده Wireless GO خود را در آداپتور قرار دهید و شیشه جلو را روی فرستنده قرار دهید. از این آداپتور در هر موقعیتی که Wireless GO شما از ظاهر و حس یک میکروفون دستی بهره می‌برد، استفاده کنید، مانند مصاحبه‌های روی دوربین، راه رفتن در محل کنفرانس و سایر حالات ENG.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی تبدیل میکروفون رود وایرلس گو به میکروفون دستی RODE Interview GO Handheld Mic Adapter for the Wireless GO" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی تبدیل میکروفون رود وایرلس گو به میکروفون دستی RODE Interview GO Handheld Mic Adapter for the Wireless GO"، کلیک کنید.