برسی استودیوی تولید صوتی یکپارچه RODE RODECaster Duo Integrated Audio Production Studio (Black)

توضیحات

بررسی استودیوی تولید صوتی یکپارچه RODE RODECaster Duo (مشکی)


استودیوی تولید صوتی یکپارچه RODE RODECaster Duo (مشکی) که برای ارتقای پادکست، استریم، موسیقی و تولید محتوای شما طراحی شده است، استودیوی تولید صوتی یکپارچه RODE RODECaster Duo (مشکی) یک راه حل فشرده و قدرتمند تولید صدا است که تمام ویژگی ها و انعطاف پذیری قابل احترام را ارائه می دهد. از RODECaster Pro. II به شکل کوچکتر و قابل حمل تر. RODECaster Duo برای کسانی که به ورودی‌های صوتی کمتر و طراحی مناسب‌تری برای سفر نیاز دارند، عالی است. پیش تقویت‌کننده‌های انقلابی، پردازش صوتی APHEX و سفارشی‌سازی انعطاف‌پذیر.

RODECaster Duo دارای دو ورودی ترکیبی XLR-1/4 اینچی برای سیگنال‌های سطح میکروفون، یک جفت خروجی خط بلندگوی استریو، دو خروجی هدفون، یک کارت‌خوان microSD برای ضبط داخلی چند مسیری، دو اتصال میزبان USB-C و یک اترنت است. پورت برای یکپارچه سازی سخت افزار یا نرم افزار. درست مانند RCPII، شما همچنین کنترل بصری، مانند چهار میکسر قابل تخصیص، شش پد هوشمند رنگی برای صدا، راه اندازی FX و MIDI، یک صفحه نمایش لمسی رنگی روشن و تعداد زیادی دکمه و دستگیره برای ایجاد محتوای فراگیر دریافت می کنید. .RODECaster Duo شامل فناوری بلوتوث و گیرنده‌های میکروفون بی‌سیم یکپارچه برای سازگاری داخلی با RODE Wireless GO II و Wireless ME است که به شما امکان می‌دهد تقریباً هر سناریو استفاده را در هر مکانی مدیریت کنید.

نکات برجسته محصول

پری امپ های درجه یک بوتیک با بهره بالا، نویز کم و ورودی های میکروفون/خط/ابزار ترکیبی

میکسر قابل تنظیم با کدگذاری رنگ RGB

پدهای هوشمند با گزینه های برنامه ریزی شارژ گسترده

صداها، دموها، اکشن های میکسر و موارد دیگر

دو گیرنده بی سیم داخلی (یکی در هر کانال میکروفون) سازگار با

فرستنده های بی سیم GO II و Wireless ME

دو پورت USB Type-C آماده برای iOS برای اتصال چندین رایانه یا دستگاه تلفن همراه

گیرنده های ورودی/خروجی بلوتوث، وای فای، اترنت و B با کیفیت بالا

کابل یکپارچه برای فرستنده های سری IV

2 پری آمپ رده بالا

پری امپ های انقلابی که با پری رقابت می کنند

پیش تقویت‌کننده‌های میکروفون بوتیک سطح بالا برای ارائه وضوح و جزئیات با نویز بسیار کم (فقط -131.5 دسی‌بل) و بهره باورنکردنی تا 76 دسی‌بل طراحی شده‌اند و سطوح ضبط ایده‌آلی را حتی برای میکروفون‌های دینامیک کم مصرف – بدون پیش‌امپ میکروفون ارائه می‌کنند. . ، بلند کردن یا عادی سازی مورد نیاز است.
جک‌های ترکیبی Premium Neutrik XLR-1/4، نقاط اتصال میکروفون (+۴۸ ولت فانتوم توان موجود برای میکروفون‌های خازنی)، منابع سطح خط یا ابزارهایی مانند گیتار برقی و باس را فراهم می‌کنند. برای ضبط آسان می‌توان به جفت کانال ورودی آنالوگ متصل شد. تنظیمات میکروفون استریو، سینت سایزرها، میکسرهای دی جی یا تجهیزات خارجی.

پردازش و افکت با کیفیت استودیو

شبیه‌سازی‌های معتبر از پردازنده‌های سخت‌افزار کلاسیک APHEX در دسترس هستند – Aural Exciter شفافیت و درخشندگی را اضافه می‌کند، Big Bottom پانچ گرم و عمیق با فرکانس پایین را اضافه می‌کند و Compellor همه آن‌ها را با فشرده‌سازی/تعادل‌سازی به هم متصل می‌کند – و همچنین سایر پردازنده‌های محبوب، از جمله Reverb. تاخیر، سوئیچ، اکولایزر، فیلتر High Pass، Noise Gate، Dessert، Robot Effects و موارد دیگر.

از ویرایشگر VoxLab برای دستکاری سریع پارامترها در چندین پردازنده از طریق سه کنترل بصری یا دسترسی به ویرایشگر پیشرفته (روی صفحه یا از رایانه شخصی) برای ویرایش پیچیده استفاده کنید. از تنظیمات پیش‌تنظیمی استفاده کنید، تنظیمات پیش‌تنظیم خود را ذخیره کنید و هر زمان که بخواهید آن‌ها را بارگیری کنید تا فوراً تنظیمات دلخواه خود را به یاد بیاورید.
6 پد هوشمند قابل برنامه ریزی

هر پد SMART می‌تواند فایل‌های صوتی مانند موسیقی یا صدا را فعال کند، جلوه‌های ویژه را فعال کند، دستورات MIDI را به نرم‌افزار یا سخت‌افزار ارسال کند، یا عملکردهای میکسر مانند محو کردن، پخش موسیقی و چشمک زدن را انجام دهد.

دکمه های تعویض بانک در زیر پدها برای چندین عملکرد منحصر به فرد.

رنگی را که می‌خواهید پد در آن بدرخشد را انتخاب کنید، راهی مفید برای یادآوری اینکه کدام افکت روی کدام پد است.

میکسر چند کاناله قابل تنظیم

یک میکسر 7 کانالی دارای 4 کانال با منبع تغذیه فیزیکی با کیفیت پخش کامل و سه کانال مجازی است، با گزینه ای برای گسترش از طریق میزبانی دیجیتال و ادغام سخت افزار با به روز رسانی های آینده.

منابع تغذیه فیزیکی و کانال های مجازی را می توان آزادانه به دو ورودی آنالوگ، رابط USB و بلوتوث و پدهای هوشمند اختصاص داد.

هر کانال یک کنترل پان، یک دکمه بی صدا و یک دکمه گوش دادن (به صورت جداگانه قبل یا بعد از فیدر) ارائه می دهد. با کدگذاری رنگی خاص کانال در RODECaster Duo، می توانید به سرعت منابع خود را شناسایی کنید.

ضبط استریو یا چند آهنگی

فایل‌های استریو یا چند آهنگی را به‌عنوان یک دستگاه خارجی در کارت microSD یا حافظه USB ضبط کنید.
برای صرفه جویی در فضای ذخیره سازی و افزایش زمان ضبط، فرمت WAV فشرده نشده را برای حداکثر کیفیت صدا یا فرمت MP3 انتخاب کنید.

از RODECaster Duo به عنوان یک رابط صوتی USB با کیفیت بالا برای پخش جریانی/ضبط به رایانه با انتقال اطلاعات فوق سریع استفاده کنید.
RODECaster Duo با فرکانس 24 بیت/48 کیلوهرتز اجرا می شود که استاندارد صنعتی برای تولید ویدئو است.
نظارت برای همه

دو خروجی قدرتمند هدفون 1/4 اینچی نظارت شخصی واضحی را برای میزبان و مهمان فراهم می کند.

کنترل‌های صدا با کد رنگی فردی به همه شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد به راحتی سطوح هدفون را کنترل کنند.

اگر می‌خواهید محتوای خود را برای مخاطبان زنده تقویت کنید، یک جفت بلندگوی برقی را به خروجی‌های خط 1/4 اینچی متصل کنید، یا بی‌سیم شوید و از طریق یک بلندگوی بلوتوث نظارت کنید تا ترکیب را در یک سیستم جایگزین بررسی کنید.

حساسیت بالا یا پایین قابل انتخاب ساختار بهره خروجی هدفون را بهینه می کند تا بتوانید سطح هدفون را راحت تر تنظیم کنید.

مناسب برای پادکست های تخصصی

حالت مکالمه سازنده به شما این امکان را می دهد تا با مهمانان بدون تأثیر بر ضبط ارتباط برقرار کنید.

RODECaster Duo که به اتصال بلوتوث پیشرفته مجهز شده است، می تواند برای یکپارچه سازی تماس های تلفنی با کیفیت بالا، پخش صدای شفاف، نظارت بی سیم و موارد دیگر استفاده شود.

ترکیب منهای کانال‌های بلوتوث و USB از شنیدن پژواک حواس‌پرتی توسط طرف مقابل جلوگیری می‌کند و RODECaster Duo را برای مهمانان محلی و از راه دور پادکست شما ایده‌آل می‌کند.

گردش کار سریع

چندین برنامه حاوی تمام تنظیمات RODECaster Duo خود را ذخیره کنید، راهی ایده آل برای جابجایی فوری بین تولیدات مختلف مانند پادکست، پخش زنده و تفسیر بازی. تنظیمات از پیش تعیین شده برای میکروفون های Rode و سایر مدل های محبوب به شما کمک می کند تا در کمترین زمان صدایی عالی داشته باشید.
صفحه نمایش لمسی رنگی دارای بازخورد لمسی، تنظیم خودکار روشنایی است و برای مشاهده مطلوب کج شده است. در کنار صفحه نمایش لمسی یک رمزگذار چرخشی برای ناوبری و کنترل کارآمد قرار دارد.
رابط‌های دوگانه USB Type-C به دو رایانه یا دستگاه تلفن همراه اجازه می‌دهند تا به طور همزمان به یکدیگر متصل شوند و امکانات بسیار خوبی را برای همه چیز از پادکست از راه دور گرفته تا سازماندهی تنظیمات پخش پیچیده باز می‌کند.
ویژگی های اضافی
یک موتور صوتی چهار هسته ای داخلی 1.5 گیگاهرتز قدرت پردازش قابل توجهی را ارائه می دهد و پتانسیل زیادی را برای به روز رسانی های آینده باز می کند.
ارتباط دو طرفه MIDI امکان ادغام عالی با DAW و نرم افزار پخش را فراهم می کند.
اتصالات وای فای و اترنت ارتباط پرسرعتی را با رایانه‌ها و سایر دستگاه‌ها برای به‌روزرسانی میان‌افزار بی‌سیم، ادغام نرم‌افزار و سخت‌افزار و موارد دیگر فراهم می‌کنند.
اتصالات USB دارای گواهینامه MFi برای ادغام یکپارچه با دستگاه های iOS مانند iPad هستند.
RODECaster Duo را از طریق USB Type-C PD (30W) تغذیه کنید.
آماده برای استفاده جهانی، این دستگاه از 10 زبان – انگلیسی، چینی، ژاپنی، کره ای، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، پرتغالی و هندی پشتیبانی می کند.
RODECaster Duo به طور کامل قابل ارتقا است تا با سیستم عامل جدیدی که از طریق Wi-Fi، Ethernet یا USB در دسترس همه کاربران قرار می گیرد، به تکامل خود ادامه دهد.
گیرنده های میکروفون بی سیم داخلی برای سازگاری با هر فرستنده بی سیم سری IV، از جمله Wireless GO II و Wireless ME.

اگر به دنبال تجربه صدای منحصر به فرد و آزادی حرکت هستید، میکروفون Rod بهترین انتخاب است. با اتصال بی سیم، صدایی با کیفیت عالی را بدون کابل های مزاحم تجربه کنید. میکروفون Rod با استفاده از فناوری پیشرفته، انتقال صدای واضح و بی صدا را فراهم می کند. برای خرید از فروشگاه فروشگاه های اینترنتی به دلیل ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش مطمئن می توانید به راحتی این میکروفون را خریداری کرده و از صدای با کیفیت لذت ببرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی استودیوی تولید صوتی یکپارچه RODE RODECaster Duo Integrated Audio Production Studio (Black)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی استودیوی تولید صوتی یکپارچه RODE RODECaster Duo Integrated Audio Production Studio (Black)"، کلیک کنید.