برسی استابلایزر دوربین ژیون تک Zhiyun-Tech Crane-2 Stabilizer

توضیحات

تثبیت کننده Zhiyun-Tech Crane-2

برسی استابلایزر دوربین ژیون تک Zhiyun-Tech Crane-2 Stabilizer

استابلایزر Zhiyun-Tech Crane-2 این گیمبال 3 محوره از طراحی ارگونومیک و تحمل بار بالا بهره می برد و عملکرد عالی و قابل اعتمادی را حتی در محیط های چالش برانگیز ارائه می دهد.

Zhiyun -Tech Crane-2 یک گیمبال دستی 3 محوره است که از دوربین های بدون آینه و DSLR با وزن حداکثر 7 پوند پشتیبانی می کند. دوربین خود را روی صفحه استاندارد استاندارد Manfrotto نصب کنید آن را متعادل کنید و تا 18 ساعت عکاسی کنید. باتری های ارائه شده شامل یک موتور فوکوس مکانیکی است که روی میله نصب می شود و می توان آن را از طریق چرخ دستی گیمبال یا کنترل از راه دور اختیاری برای کرین 2 کنترل کرد. می توان آن را با فوکوس یا حلقه زوم روی لنز برای کنترل فوکوس یا زوم دنبال کرد. همچنین شامل یک میله پشتیبانی کابل USB و دو حلقه چرخ دنده لنز جهانی برای نصب و محکم کردن موتور فوکوس و استفاده از آن با تقریباً هر لنزی است.

Crane-2 همچنین کنترل فوکوس گیمبال دیجیتال را برای دوربین های DSLR منتخب Canon و Nikon D850 با لنزهای فوکوس خودکار سازگار فراهم می کند. به سادگی دوربین را با کابل های USB همراه به گیمبال متصل کنید و بدون نیاز به موتور خارجی پس از چند تنظیم تنظیمات مستقیماً کنترل فوکوس را دنبال کنید.

کرین-2 دارای پانل 360 درجه شیب 320 درجه و تنظیم رول 360 درجه است. چندین حالت مختلف عکاسی به شما این امکان را می دهد که خلاقیت بیشتری با گیمبال داشته باشید. حالت POV برد کامل امکان حرکت همزمان 360 درجه را در هر سه محور فراهم می کند. این بدان معناست که دوربین در یک موقعیت قفل می شود و برخلاف گاهی اوقات بیرون رفتن برای یک شب بدون هیچ محدودیتی حرکات شما را دنبال می کند. این امکان ضبط POV واقعی را فراهم می کند.

تنظیمات گیمبال را می توان با استفاده از دکمه های کنترل داخلی و نمایشگر OLED به سرعت تنظیم کرد. برای ایمنی ویژگی “افت آهسته” دوربین شما را در برابر افت ناگهانی هنگامی که کرین-2 خاموش است محافظت می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی استابلایزر دوربین ژیون تک Zhiyun-Tech Crane-2 Stabilizer" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی استابلایزر دوربین ژیون تک Zhiyun-Tech Crane-2 Stabilizer"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه