بدرقه غریبانه قهرمانان پارالمپیک کرمانی

سوشال لند/کرمان شامگاه ۲۱ مردادماه مراسم بدرقه نمایندگان کرمان برای حضور در رقابت‌های پارالمپیک بدون حضور مسئولان ارشد، بنگاه‌های اقتصادی و مدیران باشگاه‌های صنعتی استان و نمایندگان مجلس برگزار شد.

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم اظهار کرد: بر اساس تصمیم شورای برون مرزی، قهرمانان ورزشی کیفی اعزام می‌شوند و اگر گستردگی بیشتر داشته باشد، انگیزه بیشتری ایجاد می‌کند.

طبق اعلام وی، امروز جمهوری اسلامی ایران در مسابقات المپیک پاریس به کار خود پایان داد.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان، استان کرمان تاکنون هیچ افتی در عملکرد ورزشی نداشته و شاید انتظار می‌رفت که بدرقه قهرمانان کرمانی با اقبال عمومی و باشکوه بیشتر انجام می‌شد.

«جای بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی و مدیران باشگاه‌های صنعتی در این مراسم خالی است و امروز برای اولین بار حتی یک ریال برای مراسم بدرقه نمایندگان کرمان کمک نگرفتیم و به خاطر آبروی استان، از بودجه‌های داخلی اداره کل ورزش و جوانان تامین شده است». این مطلب بخش دیگری از گلایه‌های پاریزی در این مراسم بود.

وی بیان کرد: سوال این است استان کرمان امروز چرا نمی‌تواند به فرزندان بومی خود خدماتی داشته باشد؟

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان افزود: قرارداد برخی از قهرمانان ما بسیار ناچیز است که هنوز هم وصول نکرده‌اند.

به گزارش سوشال لند، علی بیگ زاده معاون استاندار کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد: استاندار کرمان در تهران حضور دارند.

وی با اشاره به پیشران‌های اقتصادی استان کرمان بیان کرد: کرمان بهشت معدن کاران است و سالانه حدود هفت میلیون تن محصولات کشاورزی در این خطه تولید می‌شود و حدود ۱۵۰۰ کارخانه در استان وجود دارد اما باارزش‌ترین و استراتژیک‌ترین سرمایه استان کرمان منابع انسانی آن است که تعدادی از آنها در حوزه ورزش فعالیت دارند و پرچم ایران را در جهان بالا برده‌اند و به آنها افتخار می‌کنیم.

به گزارش سوشال لند، سینا ضیغمی‌نژاد در رشته شنا، سعید افروز در رشته دوومیدانی، علی‌سینا منشازاده در رشته تیراندازی با کمان و مهدی شاهرخی به عنوان مربی دو و میدانی عازم رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس شدند.

بدرقه غریبانه قهرمانان پارالمپیک کرمانی

پایان خبر سوشال لند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بدرقه غریبانه قهرمانان پارالمپیک کرمانی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بدرقه غریبانه قهرمانان پارالمپیک کرمانی"، کلیک کنید.