آماده‌باش ۲۲ آمبولانس درپایگاه‌های اورژانس بین راهی همدان برای بازگشت زائرین

آماده‌باش ۲۲ آمبولانس درپایگاه‌های اورژانس بین راهی همدان برای بازگشت زائرین

سوشال لند/همدان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان از اعزام ۳۳ کادر درمان به مرزهای مهران و خسرویی خبرداد و گفت: تیم اورژانس و فوریت‌های پزشکی همدان به‌منظور خدمات‌رسانی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به پایانه‌های مرزی خسرویی و مهران اعزام شدند. درحال حاضر ۲۲ آمبولانس و ۴۴ نفر از کادر اورژانس در پایگاه‌های اورژانس بین راهی برای بازگشت زائرین درحالت آماده‌باش هستند.

محمدرضا شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار سوشال لند، اظهار کرد: با آغاز طرح اربعین از ۱۳ مردادماه تاکنون اورژانس پیش بیمارستانی این استان به ۲۸۸ نفر از هموطنان که دچار گرمازدگی، بی‌حالی، مشکلات گوارشی و مسمومیت بودند در ایستگاه‌های سلامت چهار موکب مستقر درپایگاه فیروزان، سه‌راهی آبرومند، سه‌راهی بهار و میدان فرودگاه، خدمات ارائه داده‌اند.

وی با بیان اینکه دو ایستگاه موتورلانس نیز آماده خدمت‌رسانی به زائران است، افزود: در ایام اربعین بیمارستان‌های استان تمامی بیماران پیاده‌روی اربعین را پذیرش می‌کنند به‌طوری که بیمارستان بعثت به عنوان مرکز تروما  کلیه بیماران ترومایی را پذیرش می‌کند.

 پایان خبر سوشال لند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده‌باش ۲۲ آمبولانس درپایگاه‌های اورژانس بین راهی همدان برای بازگشت زائرین" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده‌باش ۲۲ آمبولانس درپایگاه‌های اورژانس بین راهی همدان برای بازگشت زائرین"، کلیک کنید.